Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «ناصر فخاری» را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

به گزارش ایسنا ، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:
جناب آقای ناصر فخاری
سلام علیکم؛
در اجرای ماده ۱۲ اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و بر اساس مصوبه هیأت امنای سازمان، مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸، نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می‌رود با سرلوحه قراردادن تقوای الهی و بهره‌گیری از سیاست‌های ابلاغی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیشبرد الزامات تحول سیستمی، بهینه‌سازی، کارآمدی و اثربخشی مجموعه گام برداشته و با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمند، زمینه خدمت‌رسانی مضاعف به خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران عزیز را فراهم نمایید. همچنین، ضروری است کلیه اقدامات و برنامه‌های تحولی در چارچوب اصول و اهداف ابلاغی پیوست و در هماهنگی کامل با کمیته راهبری انجام شود.
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای برنامه‌ها موفق و موید باشید.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید سازمان اقتصادی کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج