Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع استانداری گلستان، هادی حق شناس در نشست جمع بندی پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان با حضور معاونان وزیر نیرو و نمایندگان مردم استان در مجلس، بیان کرد: بسیاری از موضوعات حوزه آب و برق استان را باید در اخذ ردیف در بودجه سال بعد مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: انجام اقدامات ضروری در حوزه آب و برق استان، رضایت مندی مردم را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شتاب در اجرا و بهره برداری پروژه هایی نظیر سد چایلی در مرواه تپه, سد میرداماد در گرگان و سد نرماب در مینودست، آینده آبی استان را از بحران دور می کند.

حق شناس با تاکید بر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان گفت : عملیاتی شدن این پروژه حتی با استفاده از چند دستگاه پمپ ضمن پیشگیری از بروز پدیده ریزگرد مانعی برای خشکی بیش از پیش خلیج گرگان و گردش آب در این منطقه می شود.

وی به وضعیت نیروگاه برق علی آباد کتول اشاره و اضافه کرد: در زمان حاضر این نیروگاه بازده بیش از ۴۰ درصد و تولید قریب به هزار مگاواتی دارد که با حمایت وزارتخانه و اجرای سیکل ترکیبی بازده این نیروگاه را به بالای ۶۰ درصد و تولید بالای ۱۵۰۰ مگاوات می رساند.

وی برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک )،واقع در شمال استان ضروری دانست و بیان کرد: این شهرک صنعتی اساان معادل ۲۳ شهرک صنعتی در استان وسعت دارد که تامین برق آن به رونق تولید کمک ویژه ای می کند .

معاونان وزیر نیرو در حوزه های آب و فاضلاب و برق به دعوت مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان سفری 2 روزه برای بازدید، کلنگ زنی و بهره برداری از چندین طرح مهم آب و فاضلاب و برق به استان داشته و از نزدیک با ظرفیت ها و  زیرساخت ها آشنا و راهکارهای رفع و توسعه آن مورد بررسی قرار گرفت.

استان گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کنند که ۴۷ درصد آن روستایی هستند.

برچسب‌ها انرژی برق آب و فاضلاب خلیج گرگان گلستان سد نرماب وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق آب و فاضلاب خلیج گرگان انرژی برق آب و فاضلاب خلیج گرگان گلستان سد نرماب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان