Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:27:20 GMT

انصاری‌فرد ترک عادت نکرد و ۲ دقیقه‌ای گل زد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۰۸۶

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در حضور کوتاه مدت مقابل اوفی کرت نمایش موثری ارائه کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته دوم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که برای دومین دیدار پیاپی احسان حاج‌صفی را در ترکیب و کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب(به وقت ایران) به مصاف تیم یک امتیازی اوفی کرت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آ. ا. ک آتن در شرایطی نیمه اول بازی را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل اوفی کرت پشت سر گذاشت که لوی گارسیا را هم در دقیقه ۳۶ بخاطر اخراج مستقیم از دست داد.

 

کریم انصاری‌فرد که منتظر فرصت برای گلزنی دوباره در سوپر لیگ یونان و تکرار عملکرد فصل قبل بود، در دقیقه  ۶۲ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شد و بلافاصله توانایی‌های خود را با زدن یک گل تماشایی به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

 

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین، پاس یِوگنی شاخوف را در شرایط سختی در محوطه جریمه اوفی‌کرت مهار کرد که پس از دو سر توپ چشم‌نواز و شوت پای چپ فنی استثنایی به تور دروازه چسباند تا تیمش را به سومین گل در این مسابقه برساند.

 

در شرایطی که انتظار می‌رفت آ. ا. ک آتن با گل انصاری‌فرد و پیشتازی سه بر صفر برتری خود را قطعی کرده باشد و برد هفته قبل را تکرار کند، اما از دقیقه ۷۸ به بعد غافلگیر شد و سه گل متوالی دریافت کرد تا فقط صاحب یک امتیاز شود.

 

 

 

 

 

یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد در دیدار امشب مقابل اوفی کرت به تساوی ۳ بر ۳ بیرون از خانه رسیدند و ۴ امتیازی شدند تا فرصت صدرنشینی در سوپر لیگ یونان را از دست بدهند و در رتبه سوم جدول بایستند.

 

کریم انصاری‌فرد که سال گذشته در ۳۴ مسابقه برای آ. ا. ک آتن ۱۳ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر فصل سوپر لیگ یونان شده بود، امشب نخستین گل فصل جدید خود را در دومین حضور تعویضی مقابل اوفی کرت زد.

 

 

 

 

 

احسان حاج‌صفی در بازی امشب مقابل اوفی کرت حضور کامل در ترکیب آ. ا. ک آتن داشت، اما میلاد محمدی که اخیرا به این تیم اضافه شده، در فهرست مسابقه قرار نگرفته بود.

یونان آ ا ک آتن کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان آ ا ک آتن کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد سوپر لیگ یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر در روزی که قدرت پاس بی‌نظیرش را بار دیگر اثبات کرده بود، رکورد مهمی را به ثبت رساند. 

طرفداری | بایرن مونیخ در شبی که مانوئل نویر درخشان ظاهر شده بود، مجموعا با برتری 3-2 مقابل آرسنال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش اوپتا؛ مانوئل نویر با کلین‌شیتی که مقابل آرسنال به ثبت رساند، به یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سنگربان افسانه‌ای باواریایی‌ها اکنون با 58 کلین‌شیت بهترین عملکرد را در تاریخ مسابقات اروپایی دارد. او پیش از بازی امشب در کنار ایکر کاسیاس (57)، این رکورد را به صورت مشترک در اختیار داشت. کاسیاس با 177 بازی این مهم را به ثبت رسانده بود اما نویر امشب در بازی شماره 139 خود چنین عملکردی را به ارمغان آورد. جانلوییجی بوفون (53)، ادوین فن در سار (51) و پیتر چک (49)، دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارند. 

عملکرد خیره‌کننده مانوئل نویر در بحث ارسال پاس؛ دروازه‌بان یا هافبک؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن