Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:38:06 GMT

ورونا 2 - 3 رم؛ مورینیو غافلگیر شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۱۰۴

ورونا در دیداری تماشایی موفق شد در خانه خود با نتیجه 2-3 رم را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، رم که در هفته های اخیر در لیگ ایتالیا و لیگ کنفرانس خوب نتیجه گرفته بود، امشب غافلگیر شده و در خانه ورونا با نتیجه 2- مغلوب شد. ورونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه جیووانی سیمئونه از سمت چپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 16 و روی ارسال لورنزو پلگرینی بود که رم تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما بدشانس بود و ضربه سر برایان کریستانته به دیرک دروازه ورونا برخورد کرد.

 

اما در اواسط نیمه اول بود که رم به گل اول دست یافت. روی پاس ریک کارسدروپ، لورنزو پلگرینی با ضربه ای دقیق از مرکز محوطه موفق شد دروازه ورونا را باز کند. در ادامه نیممه اول تلاش دو تیم برای گلزنی اثربخش نبود و شاگردان ژوزه مورینیو با همان برتری 0-1 راهی رختکن شدند.

 

اما در همان ابتدای نیمه دوم دروازه رم باز شد. روی ارسال از سمت چپ و دفع روی پاتریسیو، توپ در مقابل دروازه برابر باراک قرار گرفت و او موفق شد دروازه رم را باز کند. اما خیلی زود و در دقیقه 54 بود که کاپراری در سمت چپ محوطه و با ضربه ای زمینی دروازه رم را باز کرد تا ورونا از حریف پیش افتد.

 

اما در دقیقه 58 ایوان لیچ به اشتباه ورونا را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما ورونا باز هم پیش کشید و در دقیقه 64 این فارائونی بود که با ضربه والی و تماشایی خود توانست دروازه رم را دوباره باز کند. در دقیقه 79 مانچینی می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه سر او از مرکز محوطه راهی به دروازه ورونا نیافت.

 

 

 

 

آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال