Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@18:43:12 GMT

رکوردشکنی بانوان رکاب زن در مسابقات قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۱۲۵

رکوردشکنی بانوان رکاب زن در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش ایرنا، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد که رکاب زنان به دلیل شرایط کرونایی بیش از دو سال در انتظار برگزاری این رویداد بودند.

مهم ترین اتفاق این مسابقات به ماده اسپرینت معطوف شد، جایی که تیم خراسان رضوی با ترکیب ساناز ایرانمنش، لیلا حیدری و یکتا غلام رضایی موفق شد با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه ضمن کسب مدال طلا در رده سنی جوانان رکورد این رشته را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برگزاری ماده های مختلف تاکنون قهرمانان رشته های اومینیوم، تیم اسپرینت و کایرین مشخص شدند. در کایرین بزرگسالان ستاره زرگر از خوزستان اول شد، فروزان عبدالهی از خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و آزاده مزاری از خراسان رضوی به مقام سوم بسنده کرد. 

در کایرین جوانان، لیلا حیدری از خراسان رضوی، ساناز ایرانمنش از کرمان و ستایش وجدی از آذربایجان شرقی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. در اومینیوم بزرگسالان   فروزان عبدالهی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، ساجده سیاحیان از اصفهان دوم شد و پارمیدا نیکفر از خراسان رضوی به مدال برنز دست یافت.

در اومینیوم جوانان نیز  آریانا ولی نژاد از قم، پانته آ قلی پور همدان و ساناز ایرانمنش از کرمان رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در تیمی اسپرینت بزرگسالان نیز تیم های خوزستان، تهران و خراسان رضوی و در اسپرینت جوانان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز عناوین برتر را از آن خود کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی سیدوحید سیدحسینی که تا پیش از این، مدیر انجمن سینمای جوانان ایران خراسان رضوی بود، به‌عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و جشنواره های انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با استناد به طرح تحول پنج ساله انجمن سینمای جوانان ایران، در حوزه ماموریت آن معاونت، باید «بسترسازی در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برای استفاده از متخصص‌ترین و متعهدترین نیروهای استانی جهت توسعه‌ فعالیت‌های تولیدی، آموزشی، رسانه ای و برگزاری رویدادها»، «توجه به نظم، کیفیت، روزآمدی، استاندارد سازی، قانون‌گرایی و عدالت‌محوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران»، «راه‌اندازی سامانه ملی معرفی سینماگران استانی در مشاغل مختلف و بسترسازی برای آشنایی اهل سینما با ظرفیت‌های نیروی انسانی و زیرساختی شهرهای واجد دفتر انجمن در حوزه‌ی فیلم‌سازی»، «به روزرسانی، توسعه و تقویت جدی نظام ارزشیابی سالانه دفاتر انجمن با کمک سایر معاونت‌ها»، «برنامه‌ریزی برای احیای ماهیت پاتوق‌گونه‌ دفاتر انجمن و تبدیل آن‌ها به محل گعده و بحث و گردهمایی و محفل اندیشه‌ورزی سینمایی پیشکسوتان و جوانان عضو انجمن»، «توجه به ظرفیت بالای عکس و عکاسی در دفاتر انجمن و احیای دوباره‌ برند ملی آژانس عکس ایران» و … در دستور کار قرار بگیرد.»

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این حکم با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی طیبه فلکیان، از زحمات چندین ساله در طول سال‌های خدمت او در معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن تشکر کرده است.

سیدوحید سیدحسینی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و دانش‌آموخته فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران است. وی پیش از این تجربه تهیه‌کنندگی و کارگردانی آثار متعدد داستانی و مستند، مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران در استان خراسان رضوی، مدرس انجمن سینمای جوانان ایران، دبیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس، عضویت در شورای فیلمنامه استان خراسان رضوی و دبیری ۲ دوره جشن مهر سینمای خراسان رضوی را در کارنامه دارد.

همچنین، مهدی آذرپندار طی حکمی ضمن قدردانی از سیدوحید سیدحسینی، مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، محسن جهانی را به سمت سرپرست این دفتر منصوب کرد.

محسن جهانی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان و از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. وی کارگردانی و نویسندگی ده‌ها فیلم کوتاه از جمله «آمبولانس»، «چاله»، «سین آخر»، «کودک و گربه» و مستندهای «آنجا سپیده‌دم»، «بوکس برای صلح»، «مرد سرمی»، «آنجا کربلا شد»، و مجموعه مستند «خدمتی از عهد پسندیده تر» را در کارنامه هنری خود دارد.

جهانی همچنین جوایزی را نیز کسب کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره «سینماحقیقت» در بخش کرونا برای مستند «آنجا سپیده دم»، نامزد بهترین کارگردانی بخش مستند بلند در جشنواره «سینماحقیقت» و جشنواره فیلم شهر، برگزیده فیلم‌نامه‌نویسی استان در جشن مهر سینمای خراسان رضوی (سال ۱۴۰۱)، جایزه ویژه جشنواره فیلم‌های ورزشی برای مستند «بوکس برای صلح» و ... اشاره کرد.

کد خبر 6079455

دیگر خبرها

  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • صعود فرنگی کار قمی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا