Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:52:11 GMT

برگزاری آزمون جامع طرح حافظان رضوی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۱۵۹

برگزاری آزمون جامع طرح حافظان رضوی در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مسعود میریان مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی پیرامون برگزاری جدیدترین دوره طرح جامع حافظان رضوی گفت: آزمون جامع شفاهی این دوره از شرکت کنندگان حافظ قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران، صبح امروز در مجموعه فرهنگی پیرپالان دوز در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه پنجمین سالی است که این طرح به طور مداوم برگزار می‌شود، افزود: آزمون طرح حافظان رضوی هر شش ماه یکبار با هدف ارزیابی شرکت کنندگان طرح حفظ قرآن برگزار می‌شود که در آن وضعیت شرکت کنندگان در این طرح معنوی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی با بیان اینکه طرح حافظان رضوی به طور سراسری در کشور برگزار می‌شود ادامه داد: این طرح که از روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه آغاز شده تا چهار روز دیگر ادامه دارد.


حجت الاسلام و المسلمین میریان بیان کرد: افراد شرکت کننده در این طرح از گروه سنی کودک و نوجوان ۸ تا ۱۰ سال  نوجوانان و بزرگسالان تا ۶۰ سال می‌باشند.


انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ قرآن حافظ قرآن قرآن کریم مسابقات قرآن حافظان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود