Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار شورای مرکزی ائتلاف سراسری فرهنگیان، هدف انقلاب را فهمیدن مکتب اهل‌بیت (ع) عنوان کرد و گفت: دفاع از اهل‌بیت (ع)، تبیین مکتب اهل‌بیت (ع) و خدمت به مکتب اهل‌بیت (ع) اصلی‌ترین هدف انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که وقتی ما سراغ مکتب اهل‌بیت (ع) برویم، تشویق ایشان به امر تجارت را می‌بینیم؛ ادامه داد: ما از مسئولان این سوال را داریم که آیا بورس تجارت است؟

آیت‌الله فاضل لنکرانی افزود: بورس یک تجارت کاذب و صوری است، در حالی که تجارت یعنی تولید بیشتر، توسعه بیشتر و درآمد بیشتر؛ اما در بورس گاهی اوقات درآمد‌های کاذب ایجاد می‌شود که به دنبال آن توسعه و تولید در کار نبوده و به این ترتیب سهام یک کارخانه بدون اینکه توسعه و تولیدش دو برابر بشود، ده برابر می‌شود، در حالی که عقل یک بچه هم می‌فهمید که این امر کاذب است.

او با اشاره به بازی‌های معاملاتی در بورس که موجب افزایش قیمت و اشتهای کاذب در مردم شد، گفت: این اقدامات موجب ورود صدماتی به اموال مردم شد که واقعاً اگر ثابت بشود مسئولی در این ماجرا کوتاهی کرده و دقت نکرده و مردم را وارد این میدان کرده و سرمایه مردم از بین رفته، اینجا ضمان وجود دارد و هیچ تردیدی در آن نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار بورس حوزه علمیه قم مکتب اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات قزاقستان به کابل

یک هیات بلندپایه دولتی و بخش خصوصی قزاقستان به ریاست معاون نخست‌وزیر این کشور، به منظور تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق به کابل سفر کرده است.

وزارت صنعت و تجارت طالبان در اطلاعیه اعلام کرده است که هیات قزاقی قرار است در جریان این سفر در نشست سه‌جانبه افغانستان - قزاقستان - ترکمنستان جهت تسهیل و توسعه ترانزیت، تجارت و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، شرکت کند.

پیش‌تر روز گذشته هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان