Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی اسپانیا از روز ۲۳ شهریورماه با حضور ۱۱ تیم در اردن آغاز شده است. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از چهار دیدار خود سه مسابقه مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

تیم هندبال بانوان ایران در شرایطی عصر امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه برابر تیم اردن میزبان این رقابت‌ها قرار گرفت که با بدشانسی چهار نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانستند تیم را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تست کرونای عزت رزمگر مدیر فنی تیم بانوان و خدیجه قانع سرمربی تیم از سوی کادر برگزاری مسابقات مثبت اعلام شد و امروز یک ساعت قبل از شروع بازی تست کرونای نشمین شافعیان مربی و مشاور فنی تیم و صونا بیداد یکی از بازیکنان مثبت شد. حال عمومی عزت رزمگر و خدیجه قانع مساعد نیست و امروز برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده و در حال حاضر هر چهار نفر در قرنطینه به سر می‌برند.

تمامی اعضای تیم ملی هندبال ایران پیش از این هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده بودند و تمامی تست‌های کرونای آنها در اردوهای نهایی، پیش از سفر و در زمان ورود به اردن منفی بوده است.

متأسفانه کادر فنی تیم امروز تصویر مسابقات را از طریق اینترنت دریافت و بازیکنان را از طریق تماس تلفنی هدایت کرده‌اند و می‌توان گفت شاگردان خدیجه قانع با برد برابر اردن آن هم بدون حضور کادر فنی دست به کاری بزرگی زدند.

ظاهراً میزبان مسابقات در طی روز گذشته و امروز دو بار از کلیه اعضای تیم ملی هندبال بانوان ایران تست کرونا گرفته که تنها این چهار نفر تست شأن مثبت شده است.

تیم ملی هندبال بانوان ایران هم اکنون در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود این شانس را دارد که برای اولین بار در تاریخ هندبال بانوان راهی رقابت‌های جهانی شده و در بین چهار تیم اول آسیا قرار بگیرد.

هندبالیست‌های کشورمان روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه در آخرین بازی مرحله گروهی باید به مصاف تیم سوریه بروند تیمی که از قبل برد برابر آن را برای خود ثبت کرده بودند و حالا باید دید که آیا تعداد کرونایی تیم به همین تعداد ختم می‌شود یا خیر. طبق قانون تیم بدون مربی نمی‌تواند در زمین حاضر شود و در حال حاضر از بین کادر تیم تنها سرپرست و فیزیوتراپ تیم تست کرونایشان منفی شده است. قطعاً با توجه به شرایط تیم ملی هندبال، میزبان فردا هم از اعضای تیم ایران تست کرونا می‌گیرد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۳ شهریور الی سوم مهرماه در اردن برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا هندبال ویروس کرونا تیم ملی هندبال هندبال بانوان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است