Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونا مربی، مشاور فنی و مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در چهارمین مسابقه از مسابقات قهرمانی زنان آسیا مثبت اعلام شد و آنها روی نیمکت نتوانستند هدایت تیم ملی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در چهارمین دیدارش از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) به مصاف تیم ملی اردن میزبان مسابقات رفت و توانست این تیم را با ۶ اختلاف امتیاز (۲۸ بر ۲۲) از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پیروزی در حالی رقم خورد که اکثر اعضای کادر فنی تیم ملی اعم از خدیجه قانع مربی، نشیمن شافعیان مشاور فنی و عزت‌الله رزمگر مدیر فنی به دلیل مثبت شدن تست کرونا در نیمکت تیم ملی حضور نداشتند. 

تست کرونا رزمگر و قانع دیشب از سوی مسئولان مثبت اعلام شده بود و در حالی که تست شافعیان و صونا بیداد (بازیکن تیم ملی) دیشب منفی بود یک ساعت قبل از برگزاری رقابت مثبت اعلام شد.

کادر فنی تیم ملی در این شرایط از طریق تماس تلفنی و از طریق سرپرست تیم و فیزیوتراپ که روی نیمکت تیم ملی حضور داشتند هدایت تیم را انجام دادند.

تیم ملی هندبال زنان ایران باید فردا سه شنبه در آخرین دیدارش از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف سوریه برود که در صورت پیروزی مقابل این تیم به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت. تیم ملی زنان ایران تاکنون سه پیروزی مقابل اردن، کویت و فلسطین و یک شکست مقابل تیم ژاپن داشته است.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن در حال برگزاری است. در این مسابقات ۵ سهمیه جهانی توزیع خواهد شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در خصوص مثبت شدن تست کرونا کادر فنی و یک بازیکن به ایسنا گفت: در بازی مقابل میزبان مربیان ما روی نیمکت حضور نداشتند. اردن از همه ابزار خود استفاده کرد اما دختران ایران بازی را بردند و اکنون در رده دوم گروه خود قرار دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردن تیم ملی هندبال زنان مسابقات قهرمانی فنی تیم ملی تست کرونا کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند