Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@18:13:13 GMT

بازداشت پدر و پسر بی آبرو که آبادان را به هم ریختند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۳۹۶

بازداشت پدر و پسر بی آبرو که آبادان را به هم ریختند

 سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: درپی قوع یک فقره سرقت منزل و طلاجات در منطقه احمد آباد آبادان  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: دراین راستا ماموران دایره تخصصی تجسس  کلانتری 15احمد آباد آبادان با بررسی دوربین های مداربسته پیرامون سرقت صورت گرفته موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار که پدر و پسر بودند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت پدر و پسر بی آبرو در آبادان

زلقی ادامه داد: مامورین پس از همانگی بامقام قضایی وارد مخفیگاه متهمین شد و موفق به دستگیری پدر و پسر سارق شدند. این ۲ متهم در تحقیقات اولیه پلیس به سرقت طلاجات و لوازم با ارزش منزل یکی از شهروندان به ارزش اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازداشت بی آبرو اخبار حوادث دستگیری دستگیر بی آبرویی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت عکس علیرضا خمسه در آمریکا علیرضا خمسه بازار آزاد قتل علی دایی فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

دزد تک روی طلای منازل شهروندان کرمانی  با کشف ۱۲ فقره سرقت دستگیرشد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان دوشنبه درنشستی خبری بیان کرد:  به دنبال  وقوع  افزایش سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در شهر کرمان، نیروهای پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت پی بردند بیشتر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان به جا مانده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد:دراین زمینه ماموران با انجام تحقیقات و رصدهای  تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان در شرق کرمان بود، پی بردند و این متهم  را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاهای سرقتی به دام انداختند.

وی اضافه کرد: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اقرار کرد که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مال باختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند