Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وکیل «ایهم کمامجی» اسیر فلسطینی در بند زندان رژیم صهیونیستی از ضرب و شتم شدید وی توسط زندانبانان اسرائیلی خبر داد.

بر اساس این گزارش، کمامجی که پس از فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع در اراضی اشغالی بار دیگر بازداشت و به این زندان بازگردانده شد، بدست نظامیان صهیونیست مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وکیل وی، کمامجی پیش از این هم در خلال تلاش برای ورود به منطقه جنین در کرانه باختری توسط اشغالگران مورد هدف گلوله قرار گرفته بود.

گفتنی است که پیشتر این اسیر فلسطینی در گفتگو با وکیل خود تأکید کرده بود: «وقتی وارد جنین شدم گویی در بهشت بودم.می‌خواستم به آرامگاه مادرم بروم، اما نگذاشتند».

لازم به ذکر است که امروز (یکشنبه) جلسه محاکمه کمامجی به همراه دیگر اسیر فلسطینی، نفیعات، در دادگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی برگزار شد.

همزمان با برگزاری جلسه دادگاه، تعداد قابل توجهی از مردم فلسطین مقابل زندان‌های رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با در دست گرفتن پلاکاردهایی حمایت خود را از اسرای فلسطینی اعلام کردند.

کد خبر 5308748

منبع: مهر

کلیدواژه: جنین کرانه باختری زندان جلبوع فلسطین ضرب و شتم نظامیان صهیونیست ایالات متحده امریکا افغانستان رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان ایران انگلیس فرانسه استرالیا روسیه عراق طالبان کره شمالی سوریه اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح