Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:04:13 GMT

جوی آرام در اغلب مناطق مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۵۷۸

جوی آرام در اغلب مناطق مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری در مناطق ساحلی و جلگه‌ای گاهی با افزایش ابر، دوشنبه شب با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

او افزود: آسمان مازندران روز سه شنبه نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران آسمان مازندران وضعیت آب و هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

طی پنج روز آینده وضعیت جوی بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران؛ وزش باد شدید و از امروز (26 فروردین‌ماه) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. ضمن اینکه طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از امروز (۲۶ فروردین) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

دیگر خبرها

  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • آسمان اردبیل صاف در برخی مناطق با رگبار پراکنده خواهد بود
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • رگبار‌های پراکنده در جنوب و غرب استان مرکزی
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان