Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:25:10 GMT

لجبازی ویدئویی با کریستیانو رونالدو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۵۸۳

لجبازی ویدئویی با کریستیانو رونالدو (عکس)

بعد از اتفاقاتی که در آخرین بازی رونالدو در یووه رخ داد داستان VAR و فوق ستاره پرتغالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد عصر امروز در یک بازی مهیج و دراماتیک موفق شد میزبان خود وستهم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستری ها در این دیدار گل اول تیمش را به ثمر رساند و سه بار هم در داخل محوطه جریمه با خطاهای مشکوک بازیکنان حریف سرنگون شد اما داور در هیچ کدام از این صحنه ها اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی از VAR هم کمک نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که داور برای پذیرفتن گل رونالدو، چند دقیقه ای به منچستری ها استرس وارد کرده و از VAR کمک گرفت. مارتین آتکینسون 50 ساله در ثانیه های پایانی بازی هم به کمک VAR یک ضربه پنالتی به ضرر یاران رونالدو گرفت تا این ابهام به وجود بیاید که چرا در صحنه های مربوط به رونالدو، فقط یک بار و آن هم بعد از گلی که او زد سراغ VAR رفت و هیچ کدام از صحنه های مربوط به خطای بازیکنان وستهم روی کریس که به نظر می رسید حداقل می شد یکی از آنها را پنالتی گرفت برای بررسی در VAR دیده نشد ؟!

 

 

رونالدو در این صحنه با تکل بی محابای مدافع حریف در داخل محوطه جریمه سرنگون شد. داور بازی نه تنها اعتقادی به پنالتی نداشت بلکه از VAR هم برای کم گرفتن استفاده نکرده و قاطعانه رای به ادامه بازی داد.

 

 

البته این طلسم عجیب فقط مربوط به بازی با وستهم نبود و در آخرین بازی رونالدو برای یوونتوس نیز مورد مشابهی را در مورد او شاهد بودیم؛ کریس در واپسین ثانیه های وقت های تلف شده با یک ضربه سر دیدنی دروازه اودینزه را باز کرد تا تیمش را به سه امتیازی حساس در خارج از خانه برساند؛ او پیراهن خود را هم از فرط شادی در آورده و یک کارت زرد را به جان خرید؛ با تصمیم غیر منتظره داور اما از این گل فقط یک کارت زرد برای رونالدو ماند و پس از بررسی صحنه و به میلی متری ترین شکل ممکن گل او مردود اعلام شد؛ ستاره یووه پس از تصمیم داور در حالی که بهت زده بود فقط لبخندی تلخ به لب داشت.

 

 

 

رونالدو این بار در داخل محوطه جریمه در حالی که قصد عبور از مدافع حریف را داشت با پس از برخورد به زانوی او تعادلش را از دست داده و نقش بر زمین شد. کریس این بار دیگر امیدوار بود که داور پنالتی را اعلام کرد آتکینسون اما مثل دفعه قبل نه اعلام پنالتی کرد و نه صحنه را در VAR مورد بررسی قرار داد!

 

 

این سومین صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه تیم وستهم بود که یک بار دیگر موجب سرنگونی رونالدو شد؛ صحنه آهسته به خوبی نشان می داد که رونالدو با دخالت بازیکن حریف تعادل خود را از دست داده است؛ در میان بهت منچستری ها داور بازی هم اعتقادی به پنالتی نداشت و از VAR هم کمک نگرفت.

 

حال پس از آن اتفاق تلخ برای رونالدو، VAR یک بار دیگر با رونالدو شاخ به شاخ شد. البته این بار کریس خوش شانس بود که پایان داستان VAR برای او و تیمش تلخ نبود و ده خیا، پنالتی دقایق تلف شده وستهم را با یک عکس العمل دیدنی مهار کرد.

 

 

 

برخورد توپ به دست بازیکن منچستر در صحنه پنالتی برای وستهم کاملا آشکار بود اما داور آن را در شرایط بازی ندید و پس از بررسی در VAR خطای هند پنالتی را برای میزبان اعلام کرد؛ این در حالی است که آتکینسون در سه صحنه مشکوکی که رونالدو داخل محوطه جریمه وستهم نقش بر زمین شد از VAR کمک نگرفته و قاطعانه ادامه بازی را اعلام کرد.

 

 

 

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو داخل محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)