Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رحیمی‌دوست، مسئول گروه جهادی الرحیل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: هر سال در ایام اربعین حسینی گروه جهادی ما با حضور در کربلای معلی، در قالب موکب‌های مختلف خدمت‌رسان زائران اربعین حسینی بود اما امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی قادر به حضور در عراق نیستیم برای همین تصمیم‌ گرفتیم در داخل کشور کمک‌رسان نیازمندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال جهادی اضافه کرد: بنا داریم به همت گروه جهادی خود و با کمک امناء هیأت محفل زینبیون تهران به مناسبت اربعین حسینی، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در کوره‌پزخانه‌های دولتخواه و جاده نظامی ورامین تهیه و توزیع کنیم.

وی افزود: این بسته‌های ارزاق هرکدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان و شامل روغن، رب، ماکارونی، مرغ و ... خواهد بود که با کمک‌های مردمی و خیرین تهیه خواهد شد.

رحیمی دوست گفت: در این منطقه ۱۰۰ خانواده شناسایی شده است که به نیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۱۸ سبد کالایی تهیه و میان آنان توزیع خواهیم کرد.

مسئول گروه جهادی الرحیل گفت: مردم و خیرین می‌توانند برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این طرح به صفحه اینستاگرام al_rahil.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید کالا کوره پزخانه امام حسن گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا