Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:31:33 GMT

فیصل بن فرحان و افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۶۲۷

فیصل بن فرحان و افغانستان

اس جایشانکار وزیر امور خارجه هند روز یکشنبه با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در دهلی نو دیدار کرده و دو طرف در خصوص تحولات افغانستان گفت و گو کردند.

به گزارش برنا از خبرگزاری "ای ان آی" وزیر امور خارجه هند در پیامی توییتری نوشت: دیداری گرم و پرثمر با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این دیدار ما در خصوص همکاری‌های خود در زمینه سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی گفت و گو کردیم. همچنین به شکل بسیار خوبی به تبادل نظر در مورد افغانستان، خلیج فارس و هند و اقیانوسیه پرداختیم. 

وزیر امور خارجه عربستان روز یکشنبه در سفری سه روزه وارد دهلی نو شد. وی قرار است فردا با نارندرا مودی نخست وزیر هند نیز دیدار و گفت و گو کند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امور خارجه وزیر امور خارجه فرهنگی و اجتماعی خلیج فارس اقیانوسیه عربستان فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد