Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: در حال اصلاح ساختار‌های باشگاه هستیم و باید یک چارت مدیریتی مشخص تعریف کنیم و مدیران در جای خود قرار گیرند.

حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم، وضعیت بازار نقل و انتقالات و سایر مسائل گفت‌وگویی با میزان داشت که می‌خوانید:

آماده سازی و تمرینات پیش فصل آلومینیوم در چه مرحله‌ای هستند؟

بازیکنان ما جمعه واکسن دریافت کردند و در حال استراحت هستند و از فردا (دوشنبه) تمرینات زیر نظر رسول خطیبی ادامه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز ۱ مهر اردویی ۱۲-۱۰ روزه در تهران خواهیم داشت و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های حاضر در تهران خواهیم داشت. اسامی تیم‌ها فعلا مشخص نشده و در حال هماهنگی و رایزنی برای این دیدار‌ها هستیم.

نقل و انتقالات تابستانی شما به کجا رسید؟ در کدام پست‌ها بازیکن اضافه خواهد شد؟

تقریبا ۹۰ درصد از بازیکنان مدنظر خطیبی را جذب کرده ایم و در حال مذاکره برای جذب دروازه‎بان و مهاجم هستیم. رایزنی‌هایی با بازیکنان داخلی انجام شده و اگر به توافق نهایی نرسیم با موافقت هیات مدیره به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهیم رفت.

چندی پیش گفتید: ساختار آلومینیوم دچار مشکل شده است و اگر صبح تا شب در باشگاه کار کنم، باز وقت کم می‌آورم.

ساختار باشگاه آلومینیوم در حد لیگ یک است و از زمان صعود به لیگ برتر به روز رسانی و اصلاح نشده و حتی ضعیف‌تر هم شده است. در حال اصلاح ساختار‌های باشگاه هستیم و باید یک چارت مدیریتی مشخص تعریف کنیم و مدیران در جای خود قرار گیرند. در حال حاضر معاونت فرهنگی، معاونت اقتصادی و معاونت ورزشی نداریم و بار سنگین مدیریت باشگاه بر دوش چند بخش است و بیشتر کار‌ها زیر نظر مدیریت اداری و پشتیبانی صورت می‌گیرد.

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران شرایط عجیب و غیرعادی پیدا کرده و مبالغ قرارداد‌ها نجومی شده اند.

این واقعیت در فوتبال ما وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد، هر باشگاه با یک دیدگاه و توانایی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود و تعادلی در این زمینه وجود ندارد و باشگاه‌های صنعتی فعالیت و هزینه بیشتری دارند. البته باشگاه‌های صنعتی هم دو نوع دولتی و خصوصی هستند و ما صنعتی خصوصی هستیم و نگاهی منطقی و صرفه جویانه به این موضوع داریم. کار در این بازار نقل و انتقالات برای بسیاری از باشگاه‌ها سخت است و بهتر است روی بحث آکادمی و فوتبال پایه و درآمدزایی از این راه تمرکز کنیم.

باشگاه شما در زمینه فوتبال پایه چه اقداماتی انجام داده است؟

مجموعه آلومینیوم امسال سرمایه گذاری و نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه دارد و در زمینه آینده نگری و استعدادپروری جدی‌تر از قبل هستیم. سال‌های پیش شاید به این شکل بوده که فقط فصل را بگذرانیم، اما از امسال وقت و هزینه بیشتری در بحث فوتبال آکادمیک و پایه‌ها صرف خواهیم کرد. قرار است کار‌های مهمی در تیم‌های پایه انجام شود و مربیان مناسب و کارآمد هدایت این تیم‌ها را بر عهده بگیرند تا انشالله خروجی خوب و قدرتمندی داشته باشیم.

یکی از مشکلات تیم‌های پایه عدم هماهنگی و همراستا نبودن آن با سرمربی تیم بزرگسالان است.

رسول خطیبی نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه خواهد داشت و قول داده از پتانسیل این تیم‌ها استفاده بهینه کند. سیاست ما این است در سال‌های آینده بودجه خود را کاهش دهیم و با بازیکن سازی و فروش آنها همانند کارخانه آلومینیوم به درآمد دست یابیم و در واقع یک کارخانه بازیکن سازی ایجاد کنیم.

ورود بازیکنان خارجی به لیگ‌برتر می‌تواند تاثیری بر تعادل قراردادها داشته باشد؟

این درست است که قیمت دلار در کشور ما بالاست، اما می‌بینیم در برخی لیگ‌های اروپایی و آفریقایی دستمزد‌ها نزدیک به قرارداد‌های بازیکنان داخلی و حتی پایین‌تر است. ورود بازیکن خارجی همانند واردات خودرو خارجی بازار را از انحصار خارج می‌کند و باعث ایجاد رقابت می‌شود. اگر بازیکن خارجی در دسترس باشد اجباری نیست که بازیکن داخلی با قرارداد نجومی جذب شود و این باعث تعادل در قیمت‌ها خواهد شد.

رسول خطیبی با حواشی زیادی آلومینیوم را به مقصد تراکتور ترک کرد و در عوض باشگاه وی را به پرداخت یک میلیارد تومان محکوم کرد.

خطیبی برای ترک آلومینیوم دلایلی داشت که آنها را بصورت محرمانه برای هیات مدیره و مدیران ارشد کارخانه ایرالکو مطرح کرد و مدیران از این بابت قانع شدند. با خطیبی در خصوص آن مبلغ توافق کردیم و این موضوع در قراردادش لحاظ شد. ما به حضور او نیاز داشتیم و او هم تیمی که خودش به لیگ برتر آورده را دوست دارد و با علاقه به اراک برگشت.

هیات مدیره آلومینیوم در این مدت تغییرات زیادی داشت و مدام شاهد جابجایی‌ها بودیم.

خوشبختانه هیات مدیره به ثبات خوبی رسیده و امیدوارم هر تغییری هم صورت می‌گیرد به سود آلومینیوم و فوتبال استان مرکزی باشد.

هدف شما در لیگ بیست‌ویکم چه جایگاهی است؟

با وجود اینکه مقداری دیر شروع کردیم و این مساله به ما آسیب زد، اما با مساعدت مدیران شرکت ایرالکو و هیات مدیره باشگاه توانستیم خودمان را با شرایط پیش فصل هماهنگ کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. فصل پیش در اولین حضورمان در لیگ برتر می‌توانستیم پدیده فوتبال ایران باشیم و حتی در مقطعی چهارم جدول بودیم و همین باعث شد توقعات از ما بالا برود، اما متاسفانه اوضاع خوب مدیریت نشد و به جایگاه یازدهم رسیدیم. امیدوارم امسال بتوانیم نتایج بهتری کسب کرده و به رتبه تک رقمی برسیم.

بیشتر بخوانید: اراک به آرامش رسید؛ آماده‌ شروعی پرقدرت با خطیبی

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک حمید محرابی لیگ برتر رسول خطیبی حامد پاکدل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک حمید محرابی لیگ برتر رسول خطیبی حامد پاکدل بازار نقل و انتقالات فوتبال پایه رسول خطیبی هیات مدیره لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت:آمار تصادفات درمحورهای ارتباطی این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخشهای تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب ۶۳ و ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسن عباسی، با بیان اینکه روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم باید تداوم یابد، افزود: در نوروز امسال تجربه خوبی در این خصوص داشتیم که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

عباسی، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به کاهش تصادفات در این شهرستان گفت: علت اصلی بیش از ۷۰ درصد تصادف‌ها خطای انسانی است.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی، ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی شهرستان مهاباد افزود: عملیات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند در تقاطع های شهری در کنار اجرای طرحهای ترافیکی و پروژه های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تأثیر مثبت گذاشته است.

وی، از شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک خواست در صورتیکه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین با تأکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر اضافه کرد: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • نکونام و دستیارانش باید دفاعیه ارسال کنند!
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی