Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز به خوبی می داند که تیمش هنوز برای رسیدن به سطح ایده آل خیلی کار دارد. 

نونو اسپیریتو اعتقاد دارد همه چیز دست به دست هم داده بود تا تیمش مقابل چلسی شکست بخورد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سه گل در نیمه دوم موجب شد تا تاتنهام در یکی از دربی های لندن، در خانه خودش مقابل آبی ها بازنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نونو پس از ۳ برد پیاپی در ابتدای فصل، حالا شاهد دو باخت متوالی ۳-۰ در لیگ برتر بوده است. این مربی پرتغالی در پایان مسابقه یکشنبه شب گفت:

خیلی چیزها اشتباه پیش رفت. اجازه بدهید از نیمه اول شروع کنیم: به نظرم بازی خوبی بود. ما ابتکار عمل را در دست داشتیم و از جلو پرس می کردیم و فرصت می ساختیم. در نیمه دوم، آن ضربه ایستگاهی و گل، بازی را عوض کرد. پس از آن کار خیلی سخت تر شد، چلسی بازی را به دست گرفت و در نیمه دوم تیم برتر بود. پذیرش این نتیجه راحت نیست ولی من به نیمه اول و کل بازی افتخار می کنم چون ما درون تیم مشکلاتی داشتیم و بازیکنان با تمام توان زحمت کشیدند. حریف سرسختی مقابل ما قرار داشت. می دانیم که از خیلی جهات باید بهتر شویم و در تلاش هم هستیم تا پیشرفت کنیم. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد مهدی قائدی به نام استقلال، به کام شباب الاهلی! وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرد تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! بارسلونای 2022؛ اولمو هدف، پوگبا فرصت و هالند رویا برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود