Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:33:21 GMT

پی‌اس‌جی 2-1 لیون: پیروزی با یک آرژانتینی غیر از مسی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۸۲۸

پی‌اس‌جی 2-1 لیون: پیروزی با یک آرژانتینی غیر از مسی

پاری سن ژرمن در دیداری خانگی موفق شد شکست 1-0 مقابل لیون را به پیروزی 2-1 تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار ابتدا با گل پاکتا از حریف عقب افتادند اما نیمار از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید و مائورو ایکاردی در ثانیه های پایانی بازی گل برتری را برای پاریسی‌ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول بازی دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و بهترین موقعیت بازی را لیونل مسی ایجاد کرد که می توانست با یک ضربه آزاد تماشایی، دروازه لیون را باز کند اما ضربه او به محل تلاقی تیرهای عمودی و افقی برخورد کرد.

نیمه دوم را لیون بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 بود که روی ارسال خوب توکو اکامبی از سمت چپ، پاکتا با ضربه ای دقیق، توپ را از زاویه ای نه چندان مساعد، وارد دروازه جی‌جی دوناروما کرد.

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 66، پی اس جی به گل تساوی رسید. خطای مدافع لیون روی نیمار باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، کار را تمام کرد.

 

 

پاریسی ها در ادامه تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، ایکاردی موفق به گلزنی شد. روی حرکت خوب امباپه و ارسال او به دهانه دروازه بود که ایکاردی با ضربه سر کار را تمام کرد و پیروزی پی اس جی را رقم زد.

 

لیون پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در ورزشگاه ویتالیتی مقابل بورنموث ایستاد. روند سینوسی تیم اریک تن‌هاخ در این بازی هم ادامه داشت و آنها درنهایت پس از دو بار عقب افتادن فقط موفق به به‌دست آوردن یک امتیاز شدند.

بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه ۱۲ اولین موقعیت بورنموث تبدیل به گل شد. جایی که سولانکه پس از اینکه کامبوالا لیز خورد، صاحب توپ شد و توانست دروازه اونانا را باز کند.

در ادامه بازی بدون موقعیت دنبال شد و با اینکه بازیکنان بورنموث چندین بار به دروازه حریف نزدیک شدند و چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند، اما یونایتد در تهدید دروازه بورنموث ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۳۱ ارسال گارناچو از سمت راست با دفع ناقص مدافع بورنموث همراه بود اما در ادامه توپ به فرناندز رسید و او با یک والی زیبا بازی را مساوی کرد.

این تساوی اما دوام چندانی نداشت. پنج دقیقه بعد جاستین کلایورت در سمت چپ محوطه جریمه ضربه‌اش را به زاویه موافق زد و دوباره بورنموث را پیش انداخت.

در ادامه بورنموث یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت. در دقیقه ۴۲ ضربه سر کرکز با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول با همان نتیجه ۲-۱ خاتمه یابد.

با آغاز نیمه دوم دو تیم بارها برای خلق موقعیت تلاش کردند اما نتوانستند به هدف‌شان برسند و بازی بدون موقعیت و اتفاق خاصی در جریان بود. در دقیقه ۶۴ شوت کوبی ماینو به دست بازیکن بورنموث خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دوباره بازی را مساوی کند.

در ادامه بازی بورنموث به خوبی از یک امتیازش دفاع کرد و چند حمله هم داشت اما هیچکدام تبدیل به موقعیت جدی نشدند. در سمت دیگر یونایتد هم توانی برای حمله نداشت و نمی‌توانست به گل برسد. در دقایق پایانی تنها اتفاق بازی مصدومیت جاستین کلایورت و تعویض او بود.

درنهایت این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. با توجه به پیروزی نیوکسل، یونایتد در حفظ رتبه ششم ناکام ماند و با ۵۰ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد