Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:55:28 GMT

اینتر به دنبال خلق رکوردی جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۸۳۹

تیم فوتبال اینتر به همراه اینزاگی به دنبال خلق رکوردی جدید در بازی‌های خود است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال اینتر تاکنون و در ۲۳ بازی اخیر خود به همراه آنتونیو کنته و سیمونه اینزاگی در سری آ موفق به گلزنی شده است.

تنها در سال ۱۹۵۰ اینتر توانسته آمار بهتری ثبت کند (۲۴ بازی) و سه شنبه شب مقابل فیورنتینا می تواند این رکورد را تکرار کرده و بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اینتر در ۴ بازی ابتدایی خود در سری‌آ، موفق به زدن ۱۵ گل شده است. چنین چیزی از فصل ۱۹۶۰-۶۱ تاکنون بی سابقه بوده است.

نراتزوری آخرین بار مقابل اودینزه در هفته ۱۹ فصل پیش سری آ موفق به گلزنی نشده بود.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان اروپا| رقابت داغ ۳۲ باشگاه اروپایی از ۲۳ شهریور/ نبرد یاران آزمون با قهرمان و پورتو در گروه مرگ

انتهای پیام/

  برچسب ها: اینتر سری آ سیمونه اینزاگی ادین ژکو لوتارو مارتینز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینتر سری آ سیمونه اینزاگی ادین ژکو لوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!

به گزارش ورزش سه، اینتر میلان توانست قهرمانی خودش را قطعی کند و این قهرمانی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، از پیش مشخص بود، حاصل فرم بسیار فوق العاده مدیریت و بازیکنان بوده است که نمی‌توان این دو عنصر را در کسب بیستمین اسکودتوی آنها نادیده گرفت.

اچربی مرد خستگی ناپذیر اینتر، چالهان اوغلوی خلاق، باستونی همیشه آماده، یان سومر آگاه، فراتسی عاشق و دیگر نام‌هایی که هر کدام در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در پازل تاکتیکی سیمونه اینزاگی خوش درخشیدند تا در نهایت کاپیتان لائوتارو همراه با نیکولو بارلا مسئول بالا بردن اسکودتو در پایان فصل باشند.

سیمونه اینزاگی علی رغم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سال‌های درخشانی که با لاتزیو داشت، هیچوقت مورد تمجید رسانه‌ها قرار نمی‌گرفت و همیشه قهرمان نشدن او در لیگ ایتالیا یک ضعف در کارنامه مربیگری‌اش به شمار می‌رفت. مردی که با لاتزیو دو مرتبه در شرایط قهرمانی قرار گرفت اما ویروس کرونا با شیوع غیرقابل پیش بینی خود تمام معادلات را برهم زد و این حسرت را به دل او گذاشت. او در اینتر هم خیلی زود شیوه بازی خودش را پیاده کرد ولی بدشانسی نراتزوری بار دیگر باعث شد اسکودتو با اشتباهات مرگبار هندانوویچ از دست آنها لیز بخورد.

حالا ستاره دوم قرار است روی پیراهن آبی و مشکی پوشان ثبت شود تا در این زمینه از همشهری قرمزپوش خود جلو بیفتند و در بهترین شرایط برای یک سال هواداران میلان باید به فکر کری خوانی اینتری‌ها با اشاره به ستاره دوم پیراهنشان باشند.

اینتر برای مرور این قهرمانی نمی‌تواند هیچ موردی را نادیده بگیرد و اگر روزی، آیندگان به فصل ۲۰۲۳/۲۴ برگشتند باید بدانند که اینتر به عنوان یک تیم موفق به قهرمانی شد و صرف مرور عملکرد انفرادی بازیکنان این تیم، نادیده گرفتن ماهیت فوتبالی است که اینزاگی در سری ا اجرا می‌کند و این چرخ دنده بدون هر یک از اجزایش، می‌توانست به مشکل بخورد!

دیگر خبرها

  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم