Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، جوانان فلسطینی در شهرک یعبد استان جنین واقع در شمال کرانه باختری با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله، بمب‌های صوتی  و پرتاب گاز اشک آور تلاش کردند تا جوانان فلسطینی را پراکنده کنند.

این گزارش می افزاید، دو جوان فلسطینی در پی درگیری ها در شهرک یعبد دستگیر و شماری نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پست ایست و بازرسی دوتان واقع در شهرک یعبد، معترضان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر و نظامیان رژیم اشغالگر به سوی معترضان بمب های صوتی پرتاب و گاز اشک آور شلیک کردند و شماری نیز در این درگیری زخمی شدند.

حدود دو هفته پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند؛ فرار کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که دو اسیر فراری دیگر زندان «جلبوع» بازداشت شده‌اند، یعنی عملا هر ۶ اسیر فراری از این زندان اسرائیلی مجددا دستگیر شده‌اند.

«أیهم کممجی» و «مناضل نفیعات» بامداد روز یکشنبه در یک عملیات امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر جنین بازداشت شدند.

برچسب‌ها کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین، به شدت از عملیات تله پرچم در شرق رام الله تمجید کرد.

گردانهای ناصر صلاح الدین این عملیات را تحولی راهبردی و اقدامی خلاقانه از سوی مبارزان فلسطین در مقابله با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری دانست.

گفتنی است که امروز یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

از سوی دیگر سرایا القدس گردانهای جنین در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب نبرد طوفان الاقص و در واکنش به کشتار اردوگاه نورشمس عملیات هایی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادیم.

کد خبر 6084394

دیگر خبرها

  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی