Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:31:48 GMT

پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۹۲۲

پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، به تازگی اداره پلیس Prescott Valley آریزونا یک جفت خودروی دوج چلنجر مدل T/R خریداری کرده تا از آن‌ها در ناوگان گشتی خود استفاده کند. همچنین برای اینکه تشخیص این خودرو‌ها سخت باشد، این چلنجر‌ها با پوشش معمولی نقره‌ای و خاکستری برای انجام وظیفه و گزارش دهی خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابله پلیس با رانندگان پرخاشگر

به گفته این اداره پلیس، چلنجر‌ها به طور خاص روی "رانندگی پرخاشگرانه" متمرکز خواهند شد و اساساً به دنبال رانندگان بی پروا و رانندگانی که سرعت مجاز را رعایت نمی‌کنند، خواهند بود. سرعت‌ها توسط هر دو خودرو به واحد ترافیک گزارش می‌شوند، البته این خودرو‌ها وظایف دیگری را نیز انجام می‌دهند. این موارد شامل گشت روزانه، رسیدگی به حوادث رانندگی، همراه با سایر جزئیات خاص مانند کنترل سرعت و ... است.

اما چرا نیاز به ماشین گشتی مانند این خودرو‌ها است؟ به گفته این اداره پلیس، آن‌ها بیشتر شاهد حوادث رانندگی خشونت بار و سرعت‌های غیرمجاز بوده اند و مناسب برخورد با آن ها هستند. چلنجر‌های مدل T/R دارای موتور ۵.۷ لیتری Hemi V۸ هستند که ۳۷۵ اسب بخار قدرت (۲۸۰ کیلووات) و ۴۰۰ پوند فوت گشتاور (۵۴۲ نیوتن متر) را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید

بنتلی با خودروی Continental GT Hybrid به سمت برقی شدن می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی پلیس خودروی لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی استان گفت: امروز آسمان استان قسمتی ابری است و در بعضی ساعات بویژه بعد از ظهر و شب در پاره‌ای نقاط شمالی، مرکزی، غربی و شرقی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور افزود: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد و برق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز محتمل است.

وی گفت: دریا تا ساعات ظهر با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و از ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی متلاطم می‌شود.

به گفته سی سی پور، شدت باد در ساعات شب در محدوده تنگه هرمز نیز قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس هواشناسی استان توصیه کرد شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را رعایت و در ساعات بعد از ظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

سی سی پور افزود: سامانه همرفتی از امروز تا روز پنجشنبه در ساعاتی و در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نیست.

وی گفت: فردا از میزان دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته می‌شود.

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • مقایسه شبکه 5 جی با 5.5G
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند