Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور، مهاجم ۲۱ ساله برزیلی رئال مادرید، در این فصل از رقابت های لالیگا طی ۵ بازی، ۵ گل به ثمر رسانده و این با آمار ۵۹ بازی قبلی او در لیگ برابری می کند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا که با پیروزی ۲-۱ لوس بلانکوس همراه بود، وینی جونیور گفت:

همیشه بازی در این ورزشگاه سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گل عقب افتادن حتی کار را سخت تر هم می کند، اما از تلاش دست نکشیدیم. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی شود. اوضاع برای ما در ابتدا خوب پیش نرفت، اما در پایان موفق شدیم ورق را برگردانیم و پیروز شویم. همه توان خود را به کار گرفتیم و موفق شدیم نتیجه خوبی کسب کنیم. این نتیجه تلاش سرمربی و کل تیم بود، همه سخت تلاش می کنند. ما بهتر از قبل کار می کنیم.

بعد از گل اول خیلی خوب کار کردیم. مطمئن بودم که کامبک را کامل می کنیم. به همین خاطر بود که خیلی زود نتیجه را برگرداندیم، سطح تمرکز و شخصیتی که همه نشان دادند کلیدی بود و همه باور داشتیم که می توانیم. اگر قصد قهرمانی در لالیگا را دارید، باید در چنین بازی هایی پیروز شوید. ما رئال مادرید هستیم و همیشه تا لحظه آخر تلاش می کنیم. عملکرد این فصل وینیسیوس

چیزی که بیشتر از همه من را راضی می کند، پیروزی رئال مادرید است. از کل تیم راضی هستم که به من اعتماد به نفس می دهند و کمک می کنند تا خوب بازی کنم. آنها با پاس های خود بیشتر من را تغذیه می کنند تا بتوانم موقعیت های زیادی برای تیم خلق کنم. فکر می کنم امروز خوب بازی کردیم و پیروز شدیم، و این مهم ترین چیز است. تعویض ها

تعویض ها همیشه به منظور کمک به تیم انجام می شوند. تمرکز کل تیم روی این است که هر طور می توانیم کمک کنیم و این مسئله امروز هم کلیدی بود. از اینکه گل دیگری به ثمر رسانده ام و دوباره به تیم کمک کردم هیجان زده ام. حالا وقت استراحت و لذت بردن از این پیروزی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن منچسترسیتی در ضربات پنالتی، نزدیک شدن رافا مارکز به نیمکت بارسلونا و تقابل امشب رم-میلان در لیگ اروپا تیترهای کیوسک امروز (پنج‌شنبه 18 آوریل 2024) بودند.

رم - میلان به‌سوی دیوانگی
آتالانتا، دوباره انجامش بده!
کارلو صعود کرد آنچلوتی، گواردیولا را به خانه فرستاد
تقابل کلاس‌ها
دروسی: این آخرین فرصت آن‌هاست
سوداکوف، ناپولی را می‌خواهد
رونالدو پرونده را برد؛ 9.7 میلیون دیگر از یوونتوس در پایان کار، کارلتو لبخند زد
یووه، این‌طوری می‌توانی با خرج حداقلی قهرمان شوی
رونالدو 9.7 میلیون یوروی دیگر می‌گیرد رئال مادرید به شکلی حماسی راهی نیمه‌نهایی شد
زنده‌باد پادشاه! رئال مادرید هرگز نمی‌میرد به‌سوی نیمه‌نهایی در پنالتی‌ها
ژاوی بعد از ال‌کلاسیکو تصمیم می‌گیرد
مارکز گزینه اول در صورتی که ژاوی ادامه ندهد رافا مارکز، انتخاب دوران پسا ژاوی
باورنکردنی!
بایرن مونیخ، آرسنال را کنار زد و به نیمه‌نهایی رسید توپچی‌های غمگین
منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید؛ سیتی جریمه را پرداخت
رویاهای مدافع عنوان قهرمانی برای سه‌گانه‌ای دیگر به پایان رسید عذاب واقعی [رئال]
سیتی و آرسنال حذف شدند اما حداقل جود و هری به نیمه‌نهایی رفتند کیمیش توپچی‌ها را نابود کرد؛ مردان آرتتا نتوانستند شلیک کنند
درد رئال [واقعی]؛ مردان پپ بابت پنالتی‌ها رنج کشیدند

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو