Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:05:08 GMT

تظاهرات در بحرین در حمایت از شیخ‌عیسی‌قاسم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۸۰۲۱

تظاهرات در بحرین در حمایت از شیخ‌عیسی‌قاسم

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین، مردم بحرین تظاهرات شبانه‌ای در غرب منامه در مخالفت با راه حل‌های غیر رسمی و تاکید بر اصلاحات واقعی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، مردم با حمایت از اظهارات اخیر آیت الله شیخ قاسم رهبر شیعیان این کشور، خواستار آن شدند که ملت به عنوان منشأ قدرت توسط رژیم آل خلیفه به رسمیت شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله شیخ قاسم پیش‌تر گفته بود، رژیم آل خلیفه می‌داند که برای حفظ بقای خود محکوم به تغییر و اصلاح است از همین رو مخالفان بحرینی نباید فریب این ظواهر را خورده و با ایجاد هماهنگی میان مواضع خود خواستار اصلاحات واقعی یعنی به رسمیت شناخته شدن ملت به عنوان منشأ قدرت باشند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته و رژیم آل خلیفه همچنین صد‌ها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بار‌ها رژیم آل خلیفه را به دلیل سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر تظاهرات بحرین شیخ عیسی قاسم اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر رژیم آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم اردن از فلسطین

هزاران نفر از مردم اردن پس ازسخنرانیه ابو عبیده سخنگوگردان های قسام به دعوت او پاسخ مثبت دادند و ضد جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.تظاهرکنندگان در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان پایتخت اردن حمایت خود را از غزه ومقاومت فلسطین اعلام کردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074452 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم