Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@12:21:12 GMT

دلیل ارسال نشدن پیامک جریمه خودرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۸۰۸۱

دلیل ارسال نشدن پیامک جریمه خودرو مشخص شد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پیامک جریمه برای شماره‌ تلفنی که در سوابق پلیس موجود است ارسال می‌شود و گر وسیله نقلیه‌ای واگذار می‌شود باید مشخصات مالک جدید در سامانه شماره‌گذاری پلیس ثبت شود.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره ارسال نشدن پیامک تخلف به رانندگان اظهار کرد: پیامک جریمه برای شماره‌ تلفنی که در سوابق پلیس موجود است ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر وسیله نقلیه‌ای به دیگری واگذار می‌شود باید مشخصات مالک جدید در سامانه شماره‌گذاری پلیس ثبت شود.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: افرادی داریم که خودروی‌شان را به صورت وکالتی به فروش رسانده‌اند، بدون این که اطلاعات در سامانه شماره‌گذاری ثبت شده باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: قانون می‌گوید حتما افراد برای معامله وسایل نقلیه به مراکز شماره‌گذاری مراجعه کنند به دلیل این است که اطلاعات و سوابق مالک جدید در مراکز شماره‌گذاری ثبت شود تا اگر تخلفی صورت گرفت پیامک جریمه به دارنده جدید وسیله نقلیه ارسال شود.

او خاطرنشان کرد: فردی که با وکالت صاحب خودرو شده تا زمانی که در مراکز شماره‌گذاری مراجعه نکند پیامک تخلف به مالک قبلی ارسال می‌شود و به همین دلیل است که گاهی برخی از افراد اعلام می‌کنند پیامک جریمه برای من ارسال نشده است.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون پلیس راهور پیامک وسیله نقلیه ای ترافیک وسایل نقلیه خودرو پلیس راهور مراکز تعویض پلاک شماره گذاری خودرو پیامک جریمه پیامک جریمه شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرحِ نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.
گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.
بر این اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریو‌های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.
ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • شماره‌گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ