Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان به بهانه پرستار خانگی و ازدواج موقت به خانه پیرمردها می رفت و با دادن غذا و نوشیدنی مسموم اقدام به سرقت از خانه ها می کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ حیدر گودرزی رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: آذر ماه سال گذشته گزارش سرقت خانه ای به کارآگاهان مخابره شد که در تحقیقات مشخص شد مرد میانسال پس از آشنایی با یک خانم، وی را برای کار پرستار به خانه دعوت کرده اما زن جوان پس از حضور در خانه با مسموم کردن غذا و بیهوش شدن مرد تنها اقدام به سرقت پول، طلا و وسایل با ارزش داخل خانه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند 4 مرد دیگر به همین شیوه هدف سرقت های میلیونی زن جوان قرار گرفته و مشخص شد این زن در تهران، دماوند، شهرهای شمالی، شیراز و مشهد به این شیوه دست به سرقت زده است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: در ادامه کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی زن جوان که لیلا نام دارد شدند و در عملیاتی غافلگیرانه زن جوان دستگیر شد و در بازرسی بدنی از وی بخشی از سکه ها و دلارهای سرقتی کشف شد.

این مقام پلیسی افزود: متهم در یکی از سرقت هایش در مترو تهران با یک زن صحبت کرده و از نداشتن سرپناه با وی درددل می کند و زن جوان از روی دلسوزی او را به خانه خود می برد اما بعد از یک هفته عذر وی را می خواهد که متهم با دادن داروی خواب آور همه اعضای خانواده را بیهوش می کند و سپس دست به سرقت می زند.

رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در توصیه به مردم گفت: بارها از طریق رسانه ها پلیس به شهروندان توصیه کرده است که از افراد غریبه نوشیدنی و خوراکی نگیرند اما عدم توجه به هشدارهای پلیسی باعث شده تا این زن به راحتی و با دادن غذا یا نوشیدنی مسموم به راحتی دست به سرقت بزند.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می شود چنانچه به این شیوه و شگرد هدف سرقت قرار گرفته اند برای رسیدگی به پرونده شان به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران واقع در شهرری مراجعه کنند.

شکارچی پیرمردهای تهرانی

لیلا 30 ساله که هیچ سابقه ای در پرونده اش ندارد می گوید از خانه فرار کردم و چون جایی برای خوابیدن نداشتم به خانه مردان پیر می رفتم و با بیهوش کردن آنها دست به سرقت می زدم.

سابقه داری؟

نه.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت.

شیوه و شگرد؟

برای پرستاری یا همسر موقت به خانه پیرمردهای تنها می رفتم و داخل غذا یا نوشیدنی هایشان داروی خواب آور می ریختم و آنها را بیهوش می کردم.

خانواده ات خبر داشتند؟

نه.

فرار کردی؟

بله، از شوهرم جدا شدم و بعد از طلاق ، برادرم ادعا می کرد که زمین را 10 متر می کند و مرا زنده زنده در آن دفن می کند.

چرا طلاق گرفتی؟

همسرم مرا کتک می زد.

چرا به تهران آمدی؟

شنیدم هرکسی فرار می کند به تهران می آید.

نمی ترسیدی؟

حرف گوش نمی کردم .

تحصیلات؟

5 ابتدایی.

مژگان چه نقشی داشت؟

بعد از اینکه از خانه فرار کردم ابتدا به شهر شیراز رفتم که آنجا یک مرد وقتی دید من جایی برای خوابیدن ندارم مرا به مژگان معرفی کرد، مژگان اعتیاد به شیشه داشت و مرا کتک می زد و باید برای او پول تهیه می کردم تا به من جای خواب بدهد.

پس در تهران چه کار می کردی؟

خوب از تهران برای او پول می فرستادم.

شب ها کجا می خوابیدی؟

یا در پارک بودم یا به خانه مردها می رفتم و فردای آن روز پس از سرقت از خانه خارج می شدم.

چرا به بهزیستی مراجعه نکردی؟

بهزیستی را دوست ندارم.

چرا؟

5 سال قبل وقتی مجرد بودم خانواده ام مرا به دیوانه خانه بردند.

چرا تیمارستان؟

مردم را اذیت می کردم، وقتی مردم سر به سرم می گذاشتند به آنها فحاشی می کردم.

چه مدت است که به تهران آمدی؟

7 ماه.

چقدر پول به دست آوردی؟

250 میلیون تومان.

خانواده ات به دنبالت نبودند؟

نه کسی پیگیر من نیست.

قرص ها را از کجا تهیه می کردی؟

وقتی به دیدن مژگان به شیراز می رفتم قرص ها را به من می داد.

بنا بر این گزارش، با توجه به گسترده بودن سرقت هایش برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ازدواج موقت سرقت بیهوش مسموم همسر موقت طلاق پلیس آگاهی اخبار حوادث سرقت شکارچی ازدواج موقت بیهوشی همسر موقت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت عکس علیرضا خمسه در آمریکا علیرضا خمسه بازار آزاد علی دایی قتل قیمت دلار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران دست به سرقت زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران

متهمانی که اقدام به سرقت میلیاردی در برج لاکچری نیاوران کرده بودند، بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل زن جوانی به کلانتری 122 دربند رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: مهاجرت کردم و ساکن کانادا هستم؛  برای عید دیدنی به ایران آمدم و وارد خانه‌ام در نیاوران شدم اما پی بردم که 3 تخته فرش ابریشم، 2 تخته تابلو فرش، 2 عدد مجسمه برنزی و نقره‌ای، آینه شمعدان نقره‌ای به ارزش تقریبی 4 میلیارد تومان به سرقت رفته است.

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای ناحیه یک، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در صحنه سرقت گذاشتند و متوجه شدند خانه روبه‌رویی نیز که صاحب آن هم به کشور کانادا مهاجرت کرده هدف سرقت قرار گرفته است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت‌، سالم بودن درب‌های ورودی خانه، حکایت از ورود سارقی آشنا دارد و سرایدار ساختمان به نام حامد چند روز قبل بدون اینکه با مدیر ساختمان تسویه حساب کند کار خود را ترک کرده است که همین موضوع شک تیم پلیس را بر انگیخت!

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان دریافتند که حامد پس از اینکه برج را ترک کرده مستقیماً به صورت غیرقانونی به کشور افغانستان سفر کرده است اما در این میان با 3 نفر از دوستان خود که یک نفر آنها در گذشته سرایدار همین برج لاکچری بوده ارتباط مشکوک داشته است.

تیم تحقیق در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های پلیسی مخفیگاه 3 مرد جوان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده موفق به دستگیری آنها در یک عملیات منسجم شدند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

متهمان که در جریان بازجویی‌‌ها منکر جرم خود بودند پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود به سرقت اموال با همدستی حامد اعتراف کردند.

سردسته این باند گفت: در گذشته حدود 8 سال در این برج لاکچری سرایداری می‌کردم و از حضور یا عدم حضور ساکنین در خانه‌شان مطلع بودم؛ هنگامی که شاکی و همسایه‌اش به کانادا مهاجرت کردند با حامد و 2 نفر دیگر نقشه‌ سرقت را طراحی کردیم.

متهم ادامه داد: چون حامد سرایدار فعلی برج بود کلید‌ها را در اختیار داشت و این موضوع خیلی در ارتکاب سرقت کمک کرد؛ در مدت زمان 20 روز، 6 مرتبه به خانه شاکی و همسایه‌اش رفتیم و هرچه بود را سرقت کردیم؛ پس از ارتکاب جرم اموال مسروقه میان خودمان تقسیم شد و حامد به کشور افغانستان فرار کرد.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای سیرمراحل قانونی پرونده به زندان معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند