Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتانیاهو «چرت زدن» بایدن در دیدار با«بِنِت» را به باد استهزاءگرفت

 

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه در یک نشست زنده که از طریق پلتفرم فیسبوک برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا او از نشست نخست وزیر کنونی اسرائیل با بایدن در واشنگتن اطلاع داشته یا خیر، نتانیاهو با تقلید از حالت خواب آلودگی «جو بایدن» در دیدارش با بنت، سر خود را به نشانه مثبت تکان داد!

وی همچنین با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «شنیدم که بایدن با دقت به آنچه که بنت می‌گفت، گوش می داد… او سرش را به نشانه موافقت تکان می داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با انتشار این ویدئوی کنایه‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی، حزب متبوع نتانیاهو- حزب لیکود- با شتاب بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اطمینان خاطر داد که «نخست وزیر پیشین نتانیاهو رئیس جمهور بایدن را به عنوان دوست چهل ساله اسرائیل می‌شناسد و او را گرامی می دارد».

لیکود در بیانیه خود مدعی شد که «انتقاد او [نتانیاهو] مستقیماً متوجه نفتالی بنت است که در جریان دیدار از کاخ سفید برای مدت طولانی در مورد هیچ و پوچ صحبت کرده بود!»

گفتنی است که تصاویر ویدئویی انتشار یافته از نشست مزبور در ماه آگوست، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی را در حالی که در صندلی راحتی نشسته‌اند و بایدن ماسکی بر چهره دارد نشان می‌دهد. در این فیلم ویدئویی، در حالی که بنت از آغاز شدن فصلی دیگر در روابط دوستانه واشنگتن- تل آویو می‌گوید، بایدن برای لحظاتی بی حرکت می‌ماند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر نتانیاهو تمسخر بایدن چرت زدن نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل

به گزارش "ورزش‌ سه"، شروع رقابت‌های فشرده لیگ برتر در سال جدید با مصاف تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود؛ دیداری بسیار تعیین کننده در سرنوشت مسابقات که معوقه هفته اول رقابت‌ها در دور برگشت و به دلیل حضور طلایی پوشان اصفهانی در رقابت‌های آسیایی به تاخیر افتاد.

این رقابت مهم روز پانزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود و سپاهانی‌ها به امتیازات کامل این مسابقه نیاز مبرم دارند و دوست ندارند اتفاقات سال گذشته در تبریز که عامل اصلی در دور شدن آنها از قهرمانی بود، تکرار شود.

در همین راستا رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان ظهر روز پنج‌شنبه مصاحبه‌ای با "ورزش‌ سه"، انجام داد و طی گفتگویی که با خبرنگار ما داشت ضمن انتقاد از حواشی دیدار برگشت سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز نظیر لیزرپراکنی و گرفته نشدن دو پنالتی به سود سپاهان از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کرد برای از بین رفتن این شبهات بازی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار رفت و برگشت دربی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد و سپاهانی‎‌ها که پیش‌تر به اشکال مختلف به این موضوع و تبعیض اعتراض کرده بودند، حالا امیدوارند مصاف سرنوشت سازی که در تبریز دارند با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اردوغان با بایدن دیدار می‌کند
  • تجمع آمریکایی‌ها در حمایت از غزه در محل نشست انتخاباتی بایدن، اوباما و کلینتون
  • بعد از جنگ غزه کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد
  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • قطع امید بایدن از دولت نتانیاهو در غزه + فیلم
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین