Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:20:44 GMT

دورکاری کارکنان ادارات ایلام همچنان برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۰۵۱

دورکاری کارکنان ادارات ایلام همچنان برقرار است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوذری در واکنش به درج خبری در فضای مجازی استان مبنی بر لغو دورکاری کارکنان دولت، اظهار کرد: دورکاری کارمندان لغو نمی‌شود و همچنان بر اساس رنگ بندی‌ها تا تصمیم گیری در جلسات بعدی، دورکاری اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به رنگ بندی شهرستان‌های استان، ضمن تاکید بر بررسی موضوع و رعایت قانون افزود: هر گونه تصمیم گیری در خصوص دورکاری کارکنان متعاقباً بر اساس ضوابط قانونی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز گذشته با تغییر وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان‌ها استان خبرهایی در خصوص لغو دورکاری کارکنان ادارات دولتی در فضای مجازی استان منتشر شد که استاندار در نهایت به این شایعات پایان داد و خبر لغو دورکاری کارکنان ادارات را تکذیب کرد.

هم اکنون شهرستان‌های بدره، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد و سایر شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

کد خبر 5308848

منبع: مهر

کلیدواژه: دورکاری کارمندان استانداری ایلام محمد نوذری ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین 1400 اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی ایلام دورکاری کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: با تمام توان از زحمات کشاورزان شهرستان حفاظت می کنیم.

وی ضمن بیان این که از ذخایر آبی موجود باید به خوبی نگهداری کرد، گفت: خدمات ما به کشاورزان ادامه دارد و ضرورت دارد در بحث کشاورزی، در کنار دولت، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران  نیز پای کار باشند.

ترابی  افزود: اکنون ظرفیت تولید آب به نسبت اندک است و بنابراین ضرورت به کارگیری روش های نوین را به امری مبرم تبدیل می کند.

وی با اشاره به این که برنامه ریزی در بخش کشاورزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: اقتصاد بخش بزرگی از شهرستان به تولید محصول و زراعت وابسته است.

وی گفت: درخصوص دریافت گزارش عملکرد روسای ادارات متولی در بخش کشاورزی کوتاه نخواهم آمد و انتظار دارم نتیجه اقدامات، برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اراضی کشاورزی، در خصوص آمادگی مکانیزاسیون ، توزیع به موقع کود و سم، توجه به مشکلات عشایر، مدیریت مناسب باغبانی و رفع مشکلات باغداران و سردخانه ها ، نظارت مناسب بر توزیع نهاده های دامی... ،خواستار ایفای نقش پررنگ تر  اداره جهاد کشاورزی شهرستان، و همکاری و تعامل  بیشتر سایر ادارات مرتبط جهت توسعه بخش کشاورزی شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب