Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد اسدبیگی، مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان وارد فاز دوم شده و رو به اتمام است، گفت: اکثر قریب به اتفاق فرهنگیان واکسینه شده‌اند مگر کسانی که بیماری خاص داشته و پزشک آن‌ها را از واکسن منع کرده باشد،در رابطه با واکسیناسیون دانش‌آموزان هم منتظر دستورالعمل وزارتی و ستاد ملی کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام آمادگی برای بازگشایی مدارس شهرستان، بیان کرد: ما تقریباً همه مدارس را برای چندمین بار مورد بازدید قرار داده‌ایم، آمادگی لازم و کافی برای بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری وجود دارد، اما باز منتظر دستور ستاد ملی کرونا هستیم که اگر حضوری باشد کلاس‌ها را گروه بندی کرده‌ایم، برنامه هفتگی تنظیم شده و تخصیص معلم به کلاس‌ها تعلق گرفته شده و اگر غیرحضوری هم باشد برنامه شاد در حال ریکاوری شدن برای کلاس‌های غیرحضوری است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان ادامه داد: در رابطه با کتاب درسی بچه‌ها مشکلی نداریم و کتاب‌ها برای توزیع تحویل مدارس داده شده فقط چند نفری از دانش‌آموزان برای کتاب درسی نام نویسی نکردند که تقاضا داریم هرچه زودتر به مدارس مراجعه کنند یا به‌صورت شخصی ثبت‌نام را انجام دهند.

اسدبیگی گفت: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان کنگره هشت هزار شهید استان همدان و شهدای شهرستان که مسئول کمیته مدیر آموزش و پرورش تویسرکان و مدیر آموزش و پرورش قلقلرود در بخش و مسئول بسیج دانش‌آموزان از اعضای سپاه است و برنامه‌هایی همچون زندگی‌نامه شهدا، دعوت از خانواده‌های شهدا، تجلیل و سرکشی به خانواده‌های شهدا، ساخت کلیپ‌هایی از جنگ و شهادت و ایثار شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در مدارس در صورت حضوری بودن و یا به صورت مجازی از سوی این کمیته انجام می‌شود.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا فرهنگیان مدیر آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

««سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جز مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌شود در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس کردن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.»

کد خبر 746603

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان