Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرالدین علیپور از اعزام 300 نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روز سه شنبه 30 شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

به گزارش برنا؛ صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این مطلب گفت: طی جلسه ای در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصمیم بر این شد که در مجموع ۱۰۰ نفر در شهر نجف و ۲۰۰ نفر از نیروهای داوطلب خدمات شهری در کربلا مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این نیروها از سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش نشانی، بهشت زهرا و شرکت شهر سالم هستند و قرار است در هر کدام از این شهرها یک تیم آتش نشانی و یک تیم پزشکی شهر سالم مستقر شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مسئولیت تیم اعزامی به مراسم اربعین حسینی گفت: امسال تنها موضوع پاکسازی و نظافت در دستور کار کمیته خدمات شهری اربعین قرار دارد.

علیپور تاکید کرد: همچنین افرادی که به کربلا و نجف اعزام می‌شوند باید 2 دوز واکسن را زده باشند و آزمایش پی سی آر هم داشته باشند. همچنین یک ساک از انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز به پاکبانان داده می شود و البته بحث سلامت نیروهای اعزامی بسیار برای ما حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با ابراز خرسندی و افتخار از اینکه این سازمان متولی اعزام نیروهای خدمات شهری به مراسم اربعین حسینی است گفت: تجهیزات مدنظر ارسال شده و روز سه شنبه نیروهای داوطلب هم اعزام خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران کربلا بهشت زهرا آتش نشانی کربلا سلامت کربلا اعزام پسماند نجف اربعین مدیریت پسماند خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت عمران آب و خدمات کیش اعلام کرد: با هدف تقویت فرهنگ محیط زیست و حفظ نظافت و آراستگی شهری بیش از ۷ هزار کیسه خودرویی مخصوص پسماند در ورودی اصلی بندرگاه بین رانندگان خودرو‌های ورودی توزیع می‌شود.

توزیع مطالب آموزشی با محور اهمیت مدیریت بهینه پسماند و نقش بازیافت در حفظ محیط زیست و راهنمای استفاده صحیح از مخازن پسماند موجود در شهر برای زباله‌های شهری و یا پسماند‌های قابل بازیافت، موارد آموزشی با عنوان کیف‌های خرید پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی، استفاده نکردن از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی، کاهش رطوبت پسماند‌ها با تخلیه مایعات در سینک و آبگیری، دور نریختن پسماند‌ها در طبیعت و اولویت انتخاب محصولات قابل بازیافت از دیگر برنام‌های نوروزی شرکت عمران آب و خدمات کیش برای گردشگران است.

اجرای طرح تا پایان نوروز در نقاط مختلف جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست