Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@23:44:00 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۰۹۵۶

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان بود. قیمت سکه امامی ۲۰ هزار تومان ارزان شد و به ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید. دلار آمریکا هم بدون نوسان، ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.  

قیمت طلا ۱۸ عیار (تا ساعت ۱۱) قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار یکشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار شنبه یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان  یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان  یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان  قیمت انواع سکه

سکه امامی ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیم‌سکه و ربع‌سکه با همان قیمت‌های روز گذشته (پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) داد و ستد شدند.

قیمت سکه (تا ساعت ۱۱) انواع سکه قیمت امروز  قیمت یکشنبه قیمت شنبه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان  نیم سکه پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  پنج میلیون و ۹۳۰ هزار تومان  ربع سکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  سه میلیون و ۵۳۰ هزار تومان  قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد نخستین معاملات امروز را با قیمت فروش ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان آغاز کرد و تفاوتی نسبت به روز قبل نداشت. یورو نیز با کاهش جزئی و ۲۰ تومانی، ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.

قیمت دلار و یورو (تا ساعت ۱۱) ارز قیمت امروز  قیمت یکشنبه قیمت شنبه دلار ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان  ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان  ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان  یورو ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان  ۳۲ هزار و ۲۲۰ تومان  ۳۲ هزار و ۷۰ تومان  قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی صبح امروز تغییری نداشت. بانک‌مرکزی دلار دولتی را ۲۶ هزار و ۷۲۰ تومان و هر اسکناس یورو را ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان در صرافی‌های منتخب فروخت.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی ارز قیمت امروز قیمت یکشنبه قیمت شنبه دلار ۲۶ هزار و ۷۲۰ تومان  ۲۶ هزار و ۷۲۰ تومان  ۲۶ هزار و ۸۷۱ تومان  یورو ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان  ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان  ۳۱ هزار و ۵۴۳ تومان 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا قیمت طلا ۱۸ عیار پنج میلیون یکشنبه قیمت سه میلیون یک میلیون ۱۱ میلیون هزار تومان قیمت دلار ۳۱ هزار ۲۶ هزار ۳۲ هزار ساعت ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه 28 فروردین 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 648 تومان معامله می‌شود.

آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 371 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 264 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه 28  فروردین 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 567  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 648

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 371

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 264

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 863

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 68

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت‌های جدید ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳