Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@05:32:41 GMT

تلاش می‌کنیم کشتی در لرستان جریان داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۰۰۳

تلاش می‌کنیم کشتی در لرستان جریان داشته باشد

ایسنا/لرستان رئیس هیئت کشتی لرستان از میزبانی دو شهرستان این استان در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور خبر داد.

فرید بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیکارهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور ۷ تا ۹ مهرماه به میزبانی الیگودرز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین رقابت‌های کشتی فرنگی این رده سنی نیز ۱۷ تا ۱۹ ماه در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی اضافه کرد: این دو شهرستان از امکانات خوبی برای میزبانی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم رقابت‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار شوند.

رئیس هیئت کشتی لرستان افزود: برای میزبانی هرچه بهتر از امکانات و خوابگاه‌ها بازدید کرده‌ایم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی‌ تأکید کرد: بسیاری از فعالیت‌های کشتی استان ما در سایه این ویروس منحوس با مشکلاتی مواجه شد و تمام تلاش مجموعه هیئت کشتی لرستان این است که ورزش اول در استان ما به خوبی در جریان باشد.

بهرامی تصریح کرد: تعطیلی سالن‌های کشتی در لرستان لطمات جبران‌ناپذیری به این رشته وارد کرد و این در حالی بود که بیشتر استان‌های کشتی‌خیز مشکلی در بحث تعطیلی سالن‌ها نداشتند.

رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: در واقع هدف فدراسیون کشتی از برگزاری رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور، فقط هدف کسب مقام نیست، چراکه کشتی‌گیران این رده‌ی سنی در اول راه هستند و شرایط خاصی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كشتي فرنگي ایسنا فدراسیون کشتی شهرستان کوهدشت لرستان هیئت کشتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند امروز یکشنبه در شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: در دو سال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس در لرستان هزینه شده است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی و … در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به‌دوراز حاشیه و سیاست‌زدگی دستگاه تعلیم‌وتربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند، خط‌قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می‌ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم.

وی در آستانه هفته معلم، افزود: همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل‌احترام هستند؛ چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده‌اند و دستگاه تعلیم‌وتربیت استان به‌دوراز هر حاشیه‌ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم‌وتربیت و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084428

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • حل و فصل ۳۵ درصد از دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان
  • سازش ۳۵ درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان