Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه ارائه خدمات پلیس راهور در بستر فضای مجازی همواره مورد تاکید بوده است، گفت: این امر گام به گام در استان اصفهان روند اجرایی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه بر این اساس از امروز خط تعویض پلاک اینترنتی در پلیس راهور استان اصفهان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با تعویض پلاک اینترنتی، نهایتاً ظرف مدت ۱۵ دقیقه پلاک جدید را از پلیس دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در این روش جدید از خدمت تعویض پلاک، افراد می‌توانند با بارگذاری مشخصات و اطلاعات هویتی خود و وسیله نقلیه، آدرس و سایر اطلاعات مورد نیاز، شخصاً نسبت به انجام فرآیند تعویض پلاک اقدام و با مراجعه به مرکز در زمان تعیین شده، ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه پلاک جدید را دریافت کنند، اضافه کرد: زمان مراجعه به سایت ساعت هشت صبح روز‌های کاری در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: روش تعویض پلاک اینترنتی با روش تعویض پلاک حضوری که به صورت دریافت نوبت اینترنتی از طریق سایت راهور ۱۲۰ است، متفاوت می‌باشد.

سرهنگ محمدی گفت: متقاضیان برای دریافت خدمات به سایت https://sakha.epolice.ir مراجعه و به صورت اینترنتی تعویض پلاک را انجام دهند.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک خودرو تعویض پلاک اینترنتی استان اصفهان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریزش سنگ در جاده چالوس (فیلم) ترافیک سنگین در ورودی شهر‌های شمالی (فیلم) آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترافیک پر حجم اما روان و بدون مشکل
  • واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!