Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:16:57 GMT

قیمت جدید دیسک و صفحه کلاچ (شهریور ۱۴۰۰)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۱۶۴

قیمت جدید دیسک و صفحه کلاچ (شهریور ۱۴۰۰)

پربیننده ترین با ۱۴۰ میلیون « تارا » ایران خودرو بخرید +جزییات ثبت نام ایران خودرو ( خودرو تارا) شغل‌ های پر درآمدی که به مدرک تحصیلی احتیاجی ندارد ساینا ۱۶۱میلیون شد/ قیمت کوییک، پراید و تیبا + جدول قیمت یخچال فریزر اسنوا /۲۷شهریورماه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت دیسک و صفحه کلاچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس

امیرمسعود عابدین: چری در سپتامبر سال گذشته، شاسی بلند آفرودی سبک خود را با نام تجاری جتور عرضه کرد. طراحی ترولر T۲ توسط طراح سابق پورشه، هاکان ساراکوغلو، انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، جتور ترَوِلِر شکل جعبه‌ای و نمادین یک SUV آفرودی را به کار می‌گیرد و به یک زاپاس کلاسیک در عقب، قلاب‌های بکسل در جلو، میله‌های جانبی و قفسه‌های روی سقف مجهز شده است. نمای جلویی این خودرو به شدت یادآور لندروور دیفندر و فورد برانکو بوده و کپی هوشمندانه‌ای از بزرگان آفرود در جهان به حساب می‌آید.

جتور ترَوِلِر که بر اساس پلتفرم Kunlun Jetour ساخته شده و به عنوان یک SUV جمع و جور با قابلیت‌های آفرودی سبک شناخته می‌شود، دارای ابعاد آن ۴۷۸۵/۲۰۰۶/۱۸۸۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی‌متری است.

ترَوِلِر سه گزینه پیشرانه ارائه می‌دهد: دو چرخ محرک ۱.۵TD با گیربکس ۷ سرعته DCT، چهار چرخ محرک ۲.۰TD با گیربکس ۷ سرعته DCT و چهار چرخ محرک ۲.۰TD با گیربکس ۸ سرعته AT. موتور ۱.۵ لیتری توربو دارای حداکثر قدرت ۱۸۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر و مصرف سوخت ۸.۳۵ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر است. موتور ۲.۰T که به طور مستقل توسط چری توسعه یافته است، دارای حداکثر قدرت ۲۵۴ اسب بخاری و حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر و مصرف سوخت ۸.۸۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. برخی از مدل‌ها به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند XWD نیز مجهز هستند.

هنوز مشخصات فنی جتور T۲ برای بازار ایران اعلام نشده است.

علاوه بر این، ترَوِلِر قادر است در شش حالت رانندگی از جمله اسپرت، استاندارد، اقتصادی، چمن، گِل و سنگ و همچنین حالت رانندگی X کار کند که می‌تواند به طور هوشمند شرایط جاده را شناسایی کرده و به حالت ترجیحی تغییر جهت دهد تا بهترین حالت را تضمین کند.

کابین ترَوِلِر در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز، نارنجی و قهوه‌ای موجود است که با مواد جیر مانند پوشانده شده است. یک صفحه نمایش مرکزی ۱۵.۶ اینچی با تراشه داخلی Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵، یک صفحه نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی فول ال سی دی و یک سان‌روف پانوراما ۶۴ اینچی وجود دارد. سایر مشخصات داخلی شامل تشخیص صدا، تشخیص چهره، شبکه ۴G، به روزرسانی OTA و کنترل از راه دور در این خودرو حضور دارند.

از نظر ایمنی، این خودرو دارای سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲.۵ است که از بیش از ۱۰ عملکرد کمکی رانندگی مانند ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و پارک خودکار پشتیبانی می‌کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897911

دیگر خبرها

  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • قیمت تارا در بازار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳