Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: طبق برنامه وزارت صمت فروش سیمان خارج بورس ممنوع است و اگر موردی مشاهد شود به شدت برخورد می‌کنیم.

اسدالله کشاورز با حضور در برنامه "تیتر امشب" با بیان اینکه عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود، افزود: هم‌اکنون به غیر از ۵ واحد تولیدی که نیمه فعال و یا غیر فعال هستند، مابقی کارخانجات کد بورسی دریافت کرده‌اند و از طریق بورس عرضه سیمان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت نام بیشتر مصرف کنندگان سیمان در بورس


وی در این خصوص اضافه کرد: مصرف کنندگان سیمان به ۳ بخش تقسیم می‌شوند که شامل طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان‌بر و عاملان فروش هستند که بیشتر آن‌ها در بورس ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کرده‌اند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بیان کرد: طبق برنامه وزارت صمت فروش سیمان خارج بورس ممنوع است و اگر موردی مشاهد شود به شدت برخورد می‌کنیم.


تمام مراحل تولید و عرضه به صورت مکانیزه و فیزیکی رصد می‌شود


کشاورز همچنین گفت: با توجه به ظرفیت تولید هر واحد تولیدکننده، کف عرضه مشخص و برای اجرا به واحد‌های تولیدکننده ابلاغ شده است. در این برنامه تمام مراحل تولید و عرضه به صورت مکانیزه و فیزیکی با همکاری سازمان حمایت رصد و پایش می‌شود.


تامین ۸۰ درصدی سیمان مصرف کارخانجات و نیاز داخل


وی ادامه داد: با اقدامات وزارت صمت و وزارت نیرو حدود ۸۰ درصد سیمان مصرف کارخانجات و نیاز داخل تأمین شده است.

عبدالرضا شیخان «دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان» مهمان دیگر برنامه گفت: هر هفته در بورس بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن سیمان عرضه می‌شود که نیاز کشور در بهترین حالت حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در ماه است.

سید جواد جهرمی «معاون عملیات و نظارت بورس کالا» نیز در این برنامه، تصریح کرد: بورس کالا یک پلتفرم معاملاتی است و در افزایش و یا کاهش قیمت کالا‌ها مداخله‌ای ندارد و صرفا گزارشگر فعالیت عرضه و تقاضا در بازار است.

منبع: شاتا

برچسب ها: تولید ، سیمان ، بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P8D

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تولید سیمان بورس وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از هدفگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذاری بخش اعظمی از فعالیت ها به بخش خصوصی برای افزایش تولید و رشد مشارکت مردمی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با ویژه برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال 1402 در حوزه رونق تولید مجموعه شرکتهای وابسته به صندوق های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخشهای فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکتهای مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدفگذاری برای 1403 جهش تولید است و امیدواریم به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیتها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاما" زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکتها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می شود.

وی بیان داشت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش 20درصدی رقم بزنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حسابهای مودیان در صندوقها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا 5میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مولفه های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسمومیت‌های غذایی در استان بوشهر افزایش یافت
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند