Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:23:19 GMT

دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ پلمب مطب در مسعودیه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۳۴۲۵

دندانپزشک قلابی دستگیر شد/ پلمب مطب در مسعودیه

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک پزشکی جعلی ، خدمات دندانپزشکی ارائه می داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی در حوالی محله مسعودیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد متهم با اجاره مطب با مهر و شماره نظام پزشکی جعلی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله با هماهنگی قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر در حوالی مسعودیه اعزام و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت افزود: متهم پس از دستگیری با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی و مطب مذکور پلمب شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ مرادی پلیس امنیت دکتر قلابی دندانپزشک قلابی دستگیری متهم مطب پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد