Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:54:52 GMT

پاییز کرج رنگ و بوی بهار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۳۶۵۷

پاییز کرج رنگ و بوی بهار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد یساولی، مدیر منطقه چهار شهرداری کرج  با اشاره به اهمیت زیباسازی سطح شهر، گفت: ۲۵ هزار گلدان گل فصلی و بیش از ۴۷۰ اصله نهال در منطقه ۴ کاشته شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج کاشت گونه‌های گیاهی در فضای سبز  منطقه از اولویت‌های کاری اداره فضای سبز برشمرد و افزود: این اقدام در ایجاد جذابیت‌های بصری چشم نواز برای شهروندان موثر بوده و در دستور کار عوامل اجرایی فضای سبز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یساولی گفت: طی ماه جاری ۱۱ هزار بوته رز و درختچه در  منطقه ۴ کاشته شده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلدان زیبا فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه شامگاه پنجشنبه ۳۰ فروردین در دیدار رئیس کل و معاون سازمان امور مالیاتی کشور با تبریک علمیات غرورآفرین «وعده صادق» و درهم کوبیدن سرزمین‌های اشغالی، رسالت سازمان امور مالیاتی کشور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) در نامه ای به کارگزاران خود به ویژه مالک اشتر به چهار اولویّت اصلی حکومت در جامعه اسلامی اشاره کرده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: حضرت وقتی مصر را به مالک اشتر سپردند، چهار توصیه را هم متذکر شدند، جالب این است که این چهار سفارش مهم‌ترین چیزهایی است که از حکومت و دولتمردان به ویژه شما دست اندرکاران امر امورمالیات کشور انتظار می رود که حضرت با اولویت آن را بیان کرده اند شامل؛ «جِبایَةَ خَراجِها، جمع آوری مالیات»، «وَ جِهادَ عَدُوِّها، جهاد با دشمنان»، «وَ استِصلاحَ اَهلِها، سازندگی معنوی» و «و عماره بلادها، سازندگی مادّی» که در آخر هم «وَ عِمارَةَ بِلادِها»؛ کشور را هم آباد کنید را به والیان سفارش کرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه، گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، سالم‌سازی و آباد کردن جامعه و رسیدگی به شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهرها همراه باشد و عمران و آبادانی شهرها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر این که عدالت مالیاتی، همراهی مردم را به دنبال دارد، گفت: اگر مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم