Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حمیدرضا رحیمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با ادامه روند کاهشی ابتلا به کرونا، تعداد بیماران بستری شده در خراسان رضوی طی این مدت از  ۳۶۵ نفر به ۲۸۵ نفر در روز کاهش یافته است.
وی ادامه داد: هم اکنون هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۴۲۰ نفر آنها در بخش‌های مراقبتهای ویژه می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزار و ۷۳ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستانهای این استان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این کلانشهر و ۱۵ شهرستان دیگر استان هستند.
وی افزود: گرچه روند کاهشی تعداد مبتلایان در خراسان رضوی ادامه دارد اما باید توجه داشت که وضعیت شکننده است و تا پوشش فراگیر واکسیناسیون، رعایت پروتکلهای بهداشتی و محدودیت های کرونایی از سوی آحاد مردم ضروری است.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیر پوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون پنج میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۳۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون چهار میلیون و ۷۹۲ هزار و ۱۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید

زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

او افزود: این بارش‌ها بر طبق پیش بینی‌ها تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارش‌ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

مبشری با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، بیان کرد: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی‌ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

او تصریح کرد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک‌ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

مبشری اظهار کرد: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد