Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:40:37 GMT

۸۰۰ برنامه سپاه دامغان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۳۶۶

۸۰۰ برنامه سپاه دامغان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسین تقی پور روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: سپاه ناحیه دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس با استفاده از بستر پایگاه ها و حوزه های مقاومت، کانون های بسیج، ستاد ناحیه و اقشار مختلف، برنامه ریزی های خوبی را برای گرامیداشت این هفته انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس، با محوریت شهید و شهادت و همچنین پاسداشت رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌شود تا بتوانیم خاطره رشادت ها و دلاورمردی‌های جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس را زنده نگهداریم.

تقی پور، هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را انتقال تجربه دفاع مقدس برای نسل امروز دانست و گفت: نسل نوجوان و جوان باید روحیه اقتدار، استقلال و خودباوری را از تجربیات دفاع مقدس بیاموزند تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار پیش قدم و استوار باشند.

وی اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس، تشریح عملیات‌های مختلفی جنگ تحمیلی و آمار متعلق به دوره هشت ساله آن باید بازگو شود تا جوانان که طلایه دار این انقلاب و صاحبان آینده آن هستند، از آن درس بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: برای بهتر دیده شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس، در تلاشیم تا تمامی‌ برنامه های دفاع مقدس را با همکاری خبرنگاران رسانه ای کنیم چراکه می‌توان براساس خبرهای پرمحتوا، تحلیل و بینش درستی از موقعیت و کشور به مردم ارائه داد و این موضوع به جهان نیز مخابره می‌شود که انقلاب ما با هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر شده و این امر، آغازی برای به حاشیه راندن دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.

شهرستان دامغان ۶۳۳ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و اکنون ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج فعالند. 

 هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد. 

برچسب‌ها جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس دامغان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه