Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فصل گذشته تیم‌های گل‌گهر و ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان خوب نبود و به همین دلیل قراردادش را فسخ کرد. - اخبار ورزشی -

علی دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه چرا قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد، گفت: واقعیت این است که شرایط باشگاه خوب نبود و من هم در نهایت تصمیم گرفتم تا قراردادم را فسخ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند پیشنهاد هم دارم و فکر می‌کنم به زودی تیم جدیدم را انتخاب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: اتفاقاً من معتقدم که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم. در نیم‌فصل اول بعضی از بازی‌ها را به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست دادم، ولی در مسابقاتی که برای ذوب‌آهن به میدان رفتم فکر می‌کنم بعد از وحید محمدزاده جزو تأثیرگذارترین بازیکنان تیم بودم و شرایط خوبی داشتم. البته فکر می‌کنم که نباید ذوب‌آهن را ترک می‌کردم و اگر در این تیم می‌ماندم قطعاً شرایطم بهتر می‌شد.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر در فصل گذشته همچنین خاطر نشان کرد: گل‌گهر بدترین انتخابی بود که انجام دادم و جدایی از ذوب‌آهن تصمیم خوبی نبود. البته برخی مشکلات خانوادگی هم باعث شد تا این تصمیم را بگیرم، ولی اگر در ذوب‌آهن می‌ماندم امروز شرایطی بهتر داشتم.

دشتی در پایان اظهار داشت: من می‌خواهم فصل آینده یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را رقم بزنم و دوست دارم با آرامش کامل کارم را انجام دهم.

دشتی قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان فصل گذشته ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ارتفاع شش متر برای آرماند شوخی است!
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم