Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:50:56 GMT

لیست مصدوم های رئال مادرید آپدیت شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۰۸۹

لیست مصدوم های رئال مادرید آپدیت شد!

به نظر می رسد دنی کارواخال را باید جدیدترین نام در فهرست بازیکنان مصدوم رئال مادرید دانست.

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل زین الدن زیدان بابت مصدومیت های متوالی بازیکنان خود شرایط دشواری را تحمل کرد و به نظر می رسد این فصل هم این اتفاق در حال تکرار شدن است. نشریه مارکا مدعی شد دنی کارواخال در جریان دیدار رئال مادرید با والنسیا در لالیگا دوباره مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع راست اسپانیایی تنها بعد از گذشت 25 دقیقه جای خود را لوکاس واسکز داد و از زمین بیرون رفت. کارواخال که مدت ها به همین علت از ترکیب رئال مادرید دور بوده، اخیرا شرایط بازی کردن پیدا کرده بود و این تازه پنجمین بازی او در هنگام بازگشت به میادین بود.

 

 

دنی کارواخال این فصل را با مصدومیت آغاز کرد و در اولین بازی فصل رئال مادرید مقابل آلاوز غایب بود، اما بالاخره و در تاریخ 22 آگوست و بازی برابر لوانته در ترکیب این تیم قرار گرفت. البته ممکن است تعویض شدن دیشب دنی کارواخال اقدامی احتیاط آمیز از سوی کارلو آنچلوتی باشد، اما به نظر می رسد آسیب دیدگی عضلانی دیگری در راه است.

 

فصل گذشته نیز شرایط به همین منوال بود. فصل گذشته پنج بار مصدوم شده، در مجموع 190 روز از میادین دور بود و 36 بازی از 52 بازی رئال مادرید در همه رقابت ها را از دست داد. در حال حاضر لیست مصدومان شامل شش بازیکن به نام های تونی کروس، دنی سبایوس، ماریانو دیاز، فرلات مندی، مارسلو و گرت بیل است و به نظر می رسد باید اسم دنی کارواخال را نیز به این فهرست اضافه کرد.

دنیل کارواخال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید نظر می رسد دنی کارواخال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نبرد با کهکشانی‌ها را یک رویداد بزرگ و خاص توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بازی رفت آنها در مادرید با تساوی 3-3 خاتمه یافت. این دو تیم فصل گذشته نیز در همین رقابت‌ها با یکدیگر روبرو شدند و نماینده انگلیس با کنار زدن حریف اسپانیایی به فینال راه یافت و در نهایت قهرمان شد.

پپ گواردیولا سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر در نشست خبری بازی برگشت دو تیم اظهار داشت: مصاف با رئال مادرید همیشه رویداد بزرگی بوده و خواهد بود. این بازی برای من بازی خاصی است اما این چیزی نیست که به این بازی اهمیت می‌دهد. مهم این است که ما تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا پیروز شویم. لازم است یکسری چیزها را تغییر دهیم تا عملکرد بهتری ارائه کنیم.

گواردیولا به خبرنگار انگلیسی؛ اینجا برنابئو است، دوست من!

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا روی تیم او نسبت به سال گذشته فشار کمتری وجود دارد، گفت: امیدوارم که اینطور نباشد. وجود چنین فشار اشکالی ندارد. تیم ما همیشه باید آمادگی و تمرکز کافی جهت اتخاذ بهترین تصمیمات را داشته باشد. اگر از همین حالا فکر کنیم که کار تمام است، آن عطش و انگیزه‌ای که برای تلاش مضاعف در چنین بازی‌هایی لازم است را از دست خواهیم داد. برای این بازی هم به چنین انرژی و انگیزه‌ای نیاز داریم. گاهی اوقات لازم است که تحت فشار قرار بگیریم چرا که نمی‌شود 90 دقیقه بر بازی مسلط باشیم. الان هم آماده‌ایم که با حداکثر توان به مصاف حریف برویم.

سرمربی سیتی در پاسخ به این سؤال که آیا فشردگی تقویم کار تیم او را سخت‌تر کرده است، تأکید کرد: من به این وضعیت عادت دارم. بهتر است در این تورنمنت باشیم و تقویم فشرده‌تری داشته باشیم تا اینکه نباشیم. حریف ما را می‌شناسد پس باید بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم و تاکتیک‌هایی غافلگیر کننده را رو کنیم، درست مانند آنکه کارلو آنچلوتی انجام داد.

گواردیولا درباره اینکه آیا رئال مادرید فعلی نسبت به رئالی که فصل گذشته با آن روبرو شد تیم قدرتمندتری است هم گفت: نمی‌گویم که با این حرف موافق نیستم اما سال گذشته هم رئال مادرید تیمی متفاوت با بازیکنان متفاوت و فوق‌العاده بود. بنزما، مودریچ و ... تیم‌شان فوق‌العاده بود. می‌دانم که وقتی از رئال مادرید تعریف می‌کنم، مردم حرف‌هایم را باور نمی‌کنند. چه زمانی که بازیکن بودم چه الان که مربی‌ام. با این حال من کنترلی بر طرز تفکر مردم ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱