Web Analytics Made Easy - Statcounter

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در توئیتر از تماس تلفنی با آن لینده همتای سوئدی خود خبر داد. این اولین ارتباط بین دیپلمات‌های ارشد بین دو طرف پس از ۷ سال است.

لاپید در واکنشی دیر هنگام این تماس تلفنی با وزیر خارجه سوئد که روز چهارشنبه گذشته انجام شد را نشانه‌ای برای از سرگیری روابط در این سطح دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینده چهارشنبه گذشته با انتشار یک پیام در صفحه رسمی توئیتر خود تماس تلفنی را یک فرصت برای تاکید بر روابط دو جانبه بین سوئد و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

مارگوت والستروم وزیر خارجه پیشین سوئد مدت کوتاهی پس از رسیدن به این سمت در اکتبر سال ۲۰۱۴ بر روی تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد. والستروم همچنین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را "کشتارهای غیرقانونی" خوانده و خواستار تحقیقات کامل در این مورد شده بود.

لاپید وزیر خارجه دولت جدید رژیم صهیونیستی با تغییر رویکرد نسبت به دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم، به دنبال تقویت روابط با کشورهای غرب اتحادیه اروپا است. وی تیر ماه امسال با سفر به بروکسل در مقرهای ناتو و اتحادیه اروپا با سران کشورهای اروپایی دیدار کرد و خواستار ترمیم روابط با آنها بود.

برچسب‌ها اسرائیل سوئد رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل سوئد رژیم صهیونیستی اسرائیل سوئد رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، قابل توجیه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در واکنش به استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم گفت که این استغفا قابل توجه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو نیز مانند او استعفا دهد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» امروز از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

این روزنامه دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در 7 اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است.

این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ پس از 199 روز همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره خواهد کرد، حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند
  • امیرعبداللهیان: ارتباط اسرائیل با ریزپرنده‌ها برای ما اثبات نشده
  • امیر عبداللهیان : ارتباط اسرائیل با ریزپرنده‌ها برای ما اثبات نشده
  • سفر «سیسی» به ترکیه در دستور کار قرار گرفت