Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:16:26 GMT

دشتی: گل‌گهر بدترین انتخابی بود که انجام دادم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۲۸۶

دشتی: گل‌گهر بدترین انتخابی بود که انجام دادم

علی دشتی درباره اینکه چرا قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد، گفت: واقعیت این است که شرایط باشگاه خوب نبود و من هم در نهایت تصمیم گرفتم تا قراردادم را فسخ کنم. چند پیشنهاد هم دارم و فکر می‌کنم به زودی تیم جدیدم را انتخاب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: اتفاقاً من معتقدم که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم‌فصل اول بعضی از بازی‌ها را به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست دادم، ولی در مسابقاتی که برای ذوب‌آهن به میدان رفتم فکر می‌کنم بعد از وحید محمدزاده جزو تأثیرگذارترین بازیکنان تیم بودم و شرایط خوبی داشتم. البته فکر می‌کنم که نباید ذوب‌آهن را ترک می‌کردم و اگر در این تیم می‌ماندم قطعاً شرایطم بهتر می‌شد.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر در فصل گذشته همچنین خاطر نشان کرد: گل‌گهر بدترین انتخابی بود که انجام دادم و جدایی از ذوب‌آهن تصمیم خوبی نبود. البته برخی مشکلات خانوادگی هم باعث شد تا این تصمیم را بگیرم، ولی اگر در ذوب‌آهن می‌ماندم امروز شرایطی بهتر داشتم.

دشتی در پایان اظهار داشت: من می‌خواهم فصل آینده یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را رقم بزنم و دوست دارم با آرامش کامل کارم را انجام دهم.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است

آرتتا از تحمیل شکست تاریخی به چلسی خوشحال است و این لحظه را غنیمت می‌شمارد.

طرفداری | آرسنال با برتری شیرین 5-0 مقابل چلسی با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی، توپچی‌ها احتمالا بیشتر از همیشه حسرت شکست دیدار با استون ویلا را خواهند خورد. آرسنال امروز خلاف تجربه قبلی، در ورزشگاه خانگی اجازه خودنمایی به حریفش نداد تا با کسب یک پیروزی بزرگ همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. آن‌ها چشم‌انتظار دیدار اورتون - لیورپول و برایتون - منچسترسیتی خواهند ماند تا هفته مهم لیگ برتر تکمیل شود. میکل آرتتا که از پیروزیی شاگردانش شادمان بود، در واکنش اولیه به بازی گفت:

با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بسیار خوشحال هستم. در مورد کلین‌شیت هم خوشحالم چون ثبات تیم را نشان می‌دهد.

 عملکرد فوق العاده ای بود. فکر می‌کنم به صورت گروهی و انفرادی مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی قرار داشت خیلی خوب عمل کردیم، تیمی که قرار بود ما را به چالش بکشد. فکر می‌کنم خیلی خوب پاسخ دادیم. از همان نیمه اول خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. امروز از نتیجه خیلی راضی هستم، برای هواداران ما هم روز عالی‌ای است. بهترین پیروزی ما مقابل چلسی بود؟ تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است. 

پس از پیروزی بزرگ، در رختکن به بازیکنان آرسنال چه گفتید؟

به آن‌ها برای عملکردشان و اینکه امشب هواداران را خوشحال کردند تبریک گفتم. عملکرد فوق العاده‌ای بود. حالا استراحت می‌کنیم و خودمان رو برای بازی با تاتنهام آماده می‌کنیم.

روحیه تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با این برد بهتر می‌شود؟ 

شما فقط باید لحظه را غنیمت بشمارید، و این لحظه زیبا است. اگر برای نه ماه توانستید این کار را انجام دهید، حالا هم می‌توانید. 

در مورد مائوریسیو پوچتینو که لحظات تلخی را در چلسی تجربه می‌کند. 

در مورد تمام چیزهایی که مائوریسیو پوچتینو پشت سر گذاشته و در حال انجام دادن است، با او احساس همدری می‌کنم. من هم در جایگاه او بوده‌ام. فکر می‌کنم او کار خوبی انجام می‌دهد. وقتی در هفت بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کردم، آن‌ها سزاوار برد در هر بازی بودند. وقتی درباره همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنم، مطمئنا بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد مارتین اودگارد؟ 

 ما قبول کرده بودیم که مارتین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آرسنال رشد کند. متقاعد شده بودیم که او می‌تواند چیز خاصی به آرسنال اضافه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ارتفاع شش متر برای آرماند شوخی است!