Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:28:30 GMT

صعود سرخوش به نیمه‌نهایی رقابت‌های اسنوکر جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۴۵۵

صعود سرخوش به نیمه‌نهایی رقابت‌های اسنوکر جام جهانی

امیر سرخوش با کسب پیروزی مقابل حریفی از کشور هنگ‌کنگ به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی صعود کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی در مرحله یک‌چهارم پایانی برگزار شد و طی آن امیر سرخوش با پیروزی ۶ بر ۳ مقابل چونگ کا وای از کشور هنگ‌کنگ به نیمه‌نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخوش در این مرحله فردا ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف پنکاج ادوانی از هند می‌رود.

در این مسابقات ۵۵ بازیکن از کشورهای افغانستان، اتریش، بحرین، بلژیک، مصر، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایسلند، هند، ایران، عراق، ایرلند، اردن، کویت، لبنان، مغولستان، مراکش، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سوریه، ترکیه، اوکراین، امارات و یمن شرکت کردند.

در رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی به مقام اول دوازده هزار دلار، به مقام دوم شش هزار دلار و به مقام سوم بصورت مشترک هر کدام سه هزار دلار آمریکا جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

براساس این گزارش، در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا که ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه به میزبانی قطر برگزار شد، امیر سرخوش توانست مقام نایب‌قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر جام جهانی امیر سرخوش رقابت های اسنوکر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / طلای سنگین‌ وزن بر گردن «میرزازاده»

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227341 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی
  • صعود مقتدرانه ساروی به نیمه‌نهایی