Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید اعلام کرد مرزهای آمریکا به روی مسافران هوایی از ۳۳ کشور جهان و بسیاری کشورهای اروپایی که واکسن کرونا دریافت کرده اند، بازگشایی می شود.

به گزارش مشرق، جف زینتس هماهنگ کننده مقابله با کرونا در کاخ سفید اظهار داشت که مرزهای آمریکا پس از یکسال به روی مسافران هوایی از ۳۳  کشور جهان از جمله چین، هند، انگلیس و بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر که واکسن کرونا را دریافت کرده اند، بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینتس افزود: کاخ سفید قصد دارد به شهروندان غیرآمریکایی از کشورهایی که از اوایل سال ۲۰۲۰ برای ورود به آمریکا منع شده بودند، اجازه سفر دهد.

به گفته این مقام کاخ سفید، از ماه نوامبر مسافرانی که به طور کامل واکسن زده اند مجاز به سفر به آمریکا هستند.

به گفته وی، همه مسافران خارجی که به آمریکا پرواز می‌کنند باید قبل از سوار شدن به هواپیما مدارک واکسیناسیون و همچنین آزمایش منفی کووید ۱۹ را که حداکثر سه روز پیش از پرواز گرفته شده، ارائه دهند.

این مقام کاخ سفید ادامه داد سیاست فعلی بر اساس وضعیت فردی مسافران تعریف شده است و نه کشوری که از آنجا می‌آیند و به همین دلیل مبنای محکم‌تری دارد.

آمریکا اکنون ورود اکثر شهروندان غیر آمریکایی را که در ۱۴ روز گذشته در انگلیس، ۲۶ کشور شنگن اروپا، ایرلند، چین، هند، آفریقای جنوبی، ایران و برزیل بوده اند، ممنوع اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کرونا اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا آفریقای جنوبی کاخ سفید ویروس کرونا آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا