Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون از توابع شهرستان شیراز گفت: تبدیل منطقه سیاخ دارنگون به بخش مطالبه به حق مردم بود که با پیگیری مسئولان فارس محقق شد و قطعا این امر مهم موجب پیشرفت این منطقه با ظرفیت های بومی آن خواهد شد.

سید احمد احمدی ‌زاده افزود: وجود تعدادی از پادگان‌ های ارتش و سپاه در سیاخ دارنگون نیز ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه است و با رفع مشکلات قانونی باغ شهرهای این منطقه می توان از ظرفیت این پادگان ها بیشتر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با دولتمردان دولت سیزدهم بیان کرد: مقام معظم رهبری در این جلسه بر عدالت محوری، مبارزه با فساد و مردمی بودن تاکید کردند که همین مردمی بودن و عدالت محوری موجبات تحقق مطالبات مردم سیاخ دارنگون را ایجاد کرد.

فرماندار شهرستان شیراز  نیز در این آیین‌ با بیان اینکه با مشکلات سیاخ دارنگون بیگانه نیست گفت: جاده سیخ دارنگون برای ۱۰ هزار نفر جمعیت طراحی شده در حالی که حدود ۲۰ هزار باغ شهری در سالیان گذشته در این منطقه ایجاد شده که در هر باغشهر در روز تعطیل پذیرای ۲ تا ۳ خانوار است.

محمدرضا امیری رفع مشکل جاده این منطقه را مطالبه به حق اهالی دانست و با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکل جاده سیاخ دارنگون اظهار داشت: نمایندگان مردم شیراز در مجلس همواره پیگیری لازم برای اختصاص اعتبار مورد نیاز بهسازی این جاده را انجام داده اند.

وی ادامه داد: رقم اعتبارات محدود است اما با همکاری نمایندگان مجلس امسال پنج میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی جاده سیاخ دارنگون اختصاص یافته است.

امیری اضافه کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آب شرب این منطقه طی ۲ سال اخیر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز گفت: در یک سال اخیر ۲ و نیم میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز اختصاص داده شده است.

فرماندار شیراز در ادامه گفت: پنج طرح هادی در سیاخ دارنگون در دست بازنگری قرار دارد و امروز شاهد خواسته مردم و وعده مسئولان در سیاخ دارنگون هستیم که به بخش تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: در سه سال اخیر با وجود تمام مشکلات کشور و کاهش شدید درآمدهای دولت، فشارهای خارجی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی کارهای ارزشمندی انجام شده است.

ارتقای سیاخ،نتیجه پیگیری همگان بود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه گفت: پیگیری تمام مسئولان فارس موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون این منطقه به بخش تبدیل شود و می طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه پیگیری های مستمری صورت گیرد.

ابراهیم عزیزی افزود: تبدیل سیاخ دارنگون به بخش مطالبه به حق مردم این منطقه بود که با پیگیری تمام مسئولان محقق شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان شیراز جمعیت زیادی دارد و مسائل و مشکلاتی ازجمله کمبود آب، اشتغال و مباحث فرهنگی این شهرستان باید با برنامه ریزی دقیقی دنبال شود.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات مردم سیاخ دارنگون ازجمله جاده ، دسترسی به برق، آب شرب و ... در سالیان اخیر اقدامات خوبی انجام شده و امروز شاهد پیشرفت این موارد در سیاخ دارنگون هستیم و پیگیری این برنامه ها تا نقطه مطلوب حجم سنگینی از کار و اختصاص اعتبار را نیازمند است.

عزیزی با بیان اینکه جاده سیاخ دارنگون حدود ۸۰ کیلومتر طول دارد،گفت: از این جاده در آزادراه شیراز - اصفهان به عنوان کمربندی استفاده می شود و بخشدار سیاخ دارنگون باید برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری های مستمری را بکار گیرد.

اولین بخشدار سیاخ معرفی شد

در ادامه این مراسم معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس علی شاکری را به عنوان سرپرست بخشداری سیاخ دارنگون معرفی کرد.

برچسب‌ها شیراز تصادفات جاده ای مدیریت شهری استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز تصادفات جاده ای مدیریت شهری شیراز تصادفات جاده ای مدیریت شهری استانداری فارس فارس سیاخ دارنگون شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد