Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌بانان قرمزهای اهوازی گفت: در فصل قبل در شرایط خاص از رسیدن به مراحل بالا محروم شدیم اما امسال تیم‌مان در آسیا باتجربه‌تر شده و این به ما کمک می‌کند در فصل پیش‌رو بتوانیم عملکرد موفق‌تری را در آسیا داشته باشیم.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به شرایط فولاد در آستانه آغاز فصل جدید فوتبال در ایران اظهار داشت: ما اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی خوبی را در دستور کار داشتیم و برای ایجاد هماهنگی بیشتر بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کرده و قرار است چند دیدار دوستانه دیگر را هم در برنامه داشته باشیم تا رفته رفته خودمان را برای حضور در فصل جدید فوتبال آماده کنیم و بتوانیم شرایط و نتایج خوبی را در فصل جدید رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه در خصوص تغییرات زیادی که در باشگاه فولاد ایجاد شده است، تصریح کرد: ابتدا جا دارد از زحماتی که سعید آذری و جواد نکونام در فصل قبل برای فولاد کشیدند، تشکر کنم. به هرحال تغییرات و رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است و در حال حاضر با مدیریت آقای گرشاسبی که یکی از مدیران خوشنام فوتبال ما محسوب می‌شوند و ویسی که مربی شناخته شده‌ای در فوتبال محسوب می‌شود، با مجموعه خوبی که در اختیار داریم، برای فصل جدید آماده می شویم. درست است که ما 5-4 بازیکن اصلی‌مان را در نقل و انتقالات از دست دادیم و با پنجره بسته هم روبرو هستیم اما امیدواریم با اعتماد به جوان‌ها بتوانیم فصل خوبی را آغاز کرده و با شرایط مطلوب به پایان برسانیم.

میرزاپور در مورد حضور مستقیم این در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در فصل قبل در شرایط خاص از رسیدن به مراحل بالا محروم شدیم اما امسال تیم‌مان در آسیا باتجربه‌تر شده و این به ما کمک می‌کند تا در فصل پیش‌رو بتوانیم عملکرد موفق‌تری را در آسیا داشته باشیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی که اخیرا به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی، کادر فنی ایران را همراهی می‌کرد با تمجید از شرایط خوب حاکم بر تیم ملی افزود: من قبلا به عنوان بازیکن افتخار حضور در تیم ملی داشتم و در این دوره این افتخار نصیبم شد تا به عنوان مربی در خدمت تیم ملی باشم. خوشبختانه شرایط و جو خوبی در تیم ملی حکمفرماست و این موضوع می‌تواند صعودمان به جام جهانی را قطعی و حتمی کند. ما نیروهای خوبی را درون دروازه و سایر پست‌ها در تیم ملی داریم و این موضوع این نوید را برای فوتبال ما دارد که بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. 

ابراهیم میرزاپور در خصوص صعود پرسپولیس در جمع 4 تیم برتر منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس نشان داده تیم باشخصیت و منسجمی است که همه تیم‌ها در آسیا از این تیم می‌ترسند. این تیم  توان فنی و پتانسیل این را دارد که برابر الهلال هم به موفقیت‌های خود ادامه داده و این تیم را شکست دهد. به نظر من اگر استقلال هم برابر الهلال دچار بدشانسی نمی‌شد می‌توانست به پیروزی برسد. در هر صورت امیدوارم تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بتواند در ادامه راه از فوتبال ایران به خوبی دفاع کرده و با بهره‌گیری از نفرات و کادر فنی و مدیریت خوبی که دارد، در این رقابت‌ها موفق و پیروز باشد./ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد فوتبال ایران بازی جواد نکونام لیگ قهرمانان آسیا برنا آسیا جام جهانی تیم ملی پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان فوتبال ایران رقابت پرسپولیس فولاد فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا ابراهیم میرزاپور داشته باشیم فصل جدید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا