Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلالی برود که استقلال را حذف کرد. پیش از این و در مرحله یک هشتم نهایی، اخبار تیم فرهاد مجیدی بسیار مورد توجه رسانه‌های سعودی قرار گرفته بود و حالا آنها روی پرسپولیس و اخبار شاگردان گل محمدی تمرکز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، وب سایت سعودی اسپورت در خبر عجیبی به لطف احتمالی النصر رقیب دیرینه و قدیمی الهلال به این تیم خبر داد. این وب سایت نوشت: الهلال آرزو دارد که راهی مرحله نیمه نهایی شده و در انتظار برنده دیدار النصر و الوحده باشد. در این زمینه، باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم دادگاه بین المللی ورزش CAS در خصوص اعتراض ارائه شده توسط باشگاه النصر پس از رویارویی دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است. 

النصر به دلیل عدم صلاحیت برخی از بازیکنان تیم ایرانی و شرکت آنها در دیدار دو تیم که منجر به صعود پرسپولیس به دیدار فینال شد، شکایت کرده است. اعتراض ارائه شده توسط النصری‌ها، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد. بنابراین مقامات النصر تصمیم گرفتند تا این شکایت را به دادگاه بین المللی ورزش ارجاع دهند.

سعودی اسپورت در پایان نوشته است: شایان ذکر است که دادگاه CAS تصمیم نهایی خود را در ۳۰ سپتامبر صادر می‌کند و در صورت پذیرش اعتراض النصر، این بدان معناست که پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود و الهلال مستقیماً به دیدار نیمه نهایی آسیا راه می‌یابد. 

لازم به ذکر است که رسانه‌های سعودی در سال گذشته نیز مدعی شدند رأی این پرونده به سود النصر صادر خواهد شد ولی اینگونه نشد و هر بار اعتراض تیم عربستانی رد شد.

مسئولان پرسپولیس نیز از ارائه دفاعیه قدرتمند در دادگاه نهایی خبر داده و اعلام کرده اند خطری شاگردان گل محمدی را تهدید نمی‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان خبر ویژه دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی