Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@06:15:02 GMT

نعیمی: ایران سد کاغذی تحریم سوخت لبنان را شکست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۸۷۰

نعیمی: ایران سد کاغذی تحریم سوخت لبنان را شکست

یک کارشناس مسائل لبنان گفت: در حالی که کشورهای غربی هرگونه ارسال سوخت به لبنان را ممنوع کرده و مدعی بودند که هیچ کشوری جرأت ارسال سوخت به این کشور را ندارد، خوشبختان جمهوری اسلامی توانست طی اقدامی شجاعانه و با همکاری حزب الله، سد کاغذی تحریم سوخت لبنان را بشکند.

مصیب نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ارسال سوخت ایران به لبنان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته کشورهای غربی با توصیه رژیم صهیونیستی اقدامات ظالمانه و غیر قانونی را علیه مردم لبنان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوخت مردم لبنان طی سال‌های گذشته در گرو چند شرکت انحصار طلب فرانسوی بود و به جز این شرکت‌ها کشوری اجازه به ورود به عرصه تجاری مهم را نداشت، به همین دلیل کشورهای غربی سعی داشتند با اعمال فشارهای متعدد به ویژه در زمینه ارسال سوخت به لبنان به سلطه‌گری خود در این کشور ادامه دهند.

این کارشناس مسائل لبنان خاطرنشان کرد: با ارسال سوخت از ایران به لبنان، انحصار شرکت‌های غربی در این راستا شکست و مضاف بر این سلطه طلبی قدرت‌های استکباری در لبنان به نوعی پایان یافت.

نعیمی یادآور شد: در حالی که کشورهای غربی هرگونه ارسال سوخت به لبنان را ممنوع کرده و مدعی بودند که هیچ کشوری جرأت ارسال سوخت به این کشور را ندارد، خوشبختان جمهوری اسلامی توانست طی اقدامی شجاعانه و با همکاری حزب الله، سد کاغذی تحریم سوخت لبنان را بشکند.

کد خبر 523364

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان تحولات لبنان دبیرکل حزب الله لبنان ارسال سوخت به لبنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارسال سوخت کشورهای غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، «عبدالمنعم سعید» اندیشمند مصری تاکید کرد: «ایران با عملیات نظامی خود علیه اسرائیل، تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست.»

پایگاه خبری الصبح مصر نوشت: سعید در شبکه صدی البلد با تاکید بر این موضوع گفت: «به این معنی که اسرائیل آنها را نترساند و حمله بزرگی را با استفاده از موشک ها و پهپادها علیه اسرائیل انجام دادند تا جایی که دخالت آمریکا و برخی از کشورهای بزرگ اروپایی نظیر انگلیس و فرانسه و برخی از پایگاههای نظامی مستقر در برخی کشورهای عربی نظیر اردن، عراق و غیره را اقتضا کرد.»

اندیشمند مصری ادامه داد: «ایران با حمله خود این پیام را فرستاد که از پاسخ دادن هراسی ندارد.»

دیگر خبرها

  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • ناگفته هایی از عملیات وعده صادق
  • تعرض‌دانستن واکنش ایران از دورویی‌های بین‌المللی است
  • سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند | سازمان ملل بهتر است منحل شود !