Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر قادری، در گفتگو با خبرنگار مهر، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد که محدودیت‌ها در پذیرش دانشجوی پزشکی به عنوان یک ایراد برطرف شود چرا کاهش تعداد پزشکان در آینده می‌تواند مشکلات جدی برای مردم ایجاد کند.

نماینده مردم شیراز در خصوص تلاش عده ‎ای برای محدود نگه داشتن ظرفیت تربیت پزشک در کشور، گفت: محدودیت‌هایی که برای پذیرش پزشک متخصص در کشور ایجاد می‌شود چیزی جز انحصار نیست که نتیجه آن بروز مشکلات متعدد برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نتیجه این انحصار از دست دادن فرصت‌ها است. مثلاً کشور شرایطی دارد که می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز داخل با توسعه گردشگری سلامت نیاز کشورهای دیگر را هم برطرف کند اما این محدودیت‌ها در پذیرش پزشک مشکل ساز شده است.

کد خبر 5309411

منبع: مهر

کلیدواژه: کمبود پزشک جعفر قادری مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا واکسیناسیون ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا واکسن کووید 19 سرطان آلزایمر شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران زوال عقل علیرضا زالی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»