Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه ایران در پیام اینستاگرامی تاکید کرد: درگذشت استاد برجسته روابط بین الملل دانشگاه تهران جناب آقای دکتر ابومحمد عسکرخانی موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید.

به گزارش برنا، وزیر امورخارجه ایران در پیام اینستاگرامی تاکید کرد: استاد عسکرخانی متخصص حوزه روابط بین الملل و از صاحبنظران در زمینه امنیت و رژیم های بین المللی بشمار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در موضوع مذاکرات هسته ای نظراتی منحصر بفرد و با نگاه ویژه بر مقوله امنیت ملی  کشور داشت. از ایشان آثار علمی فاخری بجا مانده است.

اینجانب در دوره کارشناسی ارشد و دکتری روابط بین الملل افتخار آموختن از محضرشان را داشتم. ارتحال این استاد فرهیخته و خدوم را به جامعه علمی کشور، اساتید ، کارکنان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران و خانواده معزز ایشان ، صمیمانه تسلیت می گویم. از خدای سبحان برای روح بلندش، علو درجات مسئلت دارم.

 دکتر ابومحمد عسگرخانی استاد بازنشسته روابط بین‌الملل دانشگاه تهران روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران روابط بین الملل مذاکرات هسته ای کارشناسی ارشد جامعه حقوق دانشگاه تهران خانواده ایران جامعه خانواده دانشگاه تهران روابط بین الملل روابط بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان نوشت: در ادامه رایزنی‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در تماس تلفنی با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد و همچنین دبیران کل سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری شانگهای ضمن اشاره به روند تصاعدی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر حق مشروع کشورمان در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد تاکید کردم.

در ادامه با خانم رتنو مرسودی وزیر امور خارجه اندونزی، خانم تانیا فایون وزیر امورخارجه اسلوونی، محمد حسن وزیر امورخارجه مالزی، الکساندر شالنبرگ وزیر امورخارجه اتریش، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان، وانگ ای، وزیر امور خارجه چین، سرگئی لاورف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت‌وگو کردم.

در این گفت‌وگوها با تبیین مواضع روشن جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهمیت صلح و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از گسترش تنش‌ها، بر وجه مسامحه ناپذیری امنیت ملی و منافع ملی کشورمان تصریح کردم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895815

دیگر خبرها

  • تأکید بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ایران
  • پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش
  • امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • هاشم شرقی، موسس دکتری شیمی دانشگاه شیراز درگذشت
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیامی برای درگذشت محمود مدبری